تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جبران کمبود سدیم بدن با این خوراکی ها

به گفته کارشناسان تغذیه کمبود سدیم در بدن منجر به ریفلاکس اسید معده، پوکی استخوان، آرتروز، مشکلات عصبی، عفونت های باکتریایی، احساس خستگی و کوفتگی، از بین رفتن حافظه و حتی سنگ کلیه می شود.

کارشناسان تغذیه توصیه می کنند همواره باید مواد خوراکی سرشار از سدیم در وعده های غذایی گنجانده شود تا تعادل هر وعده حفظ شود.

در ادامه به مواد خوراکی سرشار از این ماده اشاره می شود. اسفناج

یک فنجان اسفناج حاوی ۱۲۵ میلیگرم سدیم است. می توان از اسفناج به جای کاهو در سالاد استفاده کرد.

چغندر

چغندر می تواند ۶۵ میلی‌ گرم از سدیم مورد نیاز بدن را تامین کند. چغندر می تواند بهترین جایگزین نمک به منظور تامین سدیم باشد. مصرف آب چغندر هم مفید است.

کرفس و هویج

هر دوی این سبزیجات منبع خوب سدیم هستند. یک ساقه بزرگ کرفس و یک هویج حاوی ۵۰ میلی گرم سدیم هستند.

تخم مرغ

یک تخم مرغ بزرگ می تواند به اندازه ۱۵۰ میلیگرم سدیم داشته باشد که عمدتا در زرده تخم مرغ یافت می شود. اما مصرف بیش از دو عدد تخم مرغ در روز توصیه نمی شود.

ماست

یک فنجان ماست ساده بالغ بر ۱۲۵ میلی گرم سدیم بدن شما را تامین می کند.

کانال اخبار آشپزباشی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جبران کمبود سدیم بدن با این خوراکی ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..