تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مُهر تایید نمایندگان بر اقدامات صورت گرفته در سایت فردو در راستای تعهدات برجام

مُهر تایید نمایندگان بر اقدامات صورت گرفته در سایت فردو در راستای تعهدات برجام

سیاست > مجلس - تسنیم نوشت: رئیس کمیته هسته‌ای مجلس از بازدید برخی از اعضای کمیسیون متبوعش از سایت هسته‌ای فردو خبر داد و گفت: تغییرات در این سایت در چارچوب تعهدات برجامی کشورمان صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور با اشاره به بازدید امروز برخی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تاسیسات هسته‌ای فردو، گفت: برخی گزارشات به کمیسیون امنیت ملی واصل شده بود که حکایت از تغییرات در سایت هسته‌ای فردو داشت.

وی با بیان اینکه در بازدید میدانی از سایت هسته‌ای فردو مشخص شد برخی تغییرات در حال انجام است، ادامه داد: تغییرات در راستای تعهدات ایران در برجام بوده است.

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس تصریح کرد: گزارش بازدید میدانی امروز در جلسه عصر فردای کمیسیون امنیت ملی قرائت می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه در تدوین گزارش 6 ماه دوم اجرای شدن برجام از این بازدیدهای میدانی استفاده می شود، ادامه داد: زمانی که گزارش چهارم وزارت خارجه درباره نحوه اجرایی شدن برجام به کمیسیون امنیت واصل شود گزارش 6 ماهه دوم اجرای برجام در کمیته هسته‌ای مجلس تدوین می‌شود.

29219




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مُهر تایید نمایندگان بر اقدامات صورت گرفته در سایت فردو در راستای تعهدات برجام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..