تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سریال طنز شبکه سه تغییر نام داد/ تیتراژ با صدای سینا حجازی پخش نشد

سریال طنز شبکه سه تغییر نام داد/ تیتراژ با صدای سینا حجازی پخش نشد

فرهنگ > تلویزیون - مهر نوشت: سینا حجازی تیتراژ مجموعه «شهرک جیم» را خوانده است که هنوز به طور نهایی آماده نشده و در قسمت‌های بعدی از مجموعه پخش می‌شود.

مجموعه «شهرکی‌ها» به کارگردانی علی شب خیز به «شهرک جیم» تغییر نام داد و شب گذشته ۲۱ آذرماه اولین قسمت از این مجموعه کمدی روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

سینا حجازی خوانندگی تیتراژ این مجموعه را بر عهده دارد اما شب گذشته قطعه وی برای این مجموعه پخش نشد و قرار است تا چند روز دیگر این قطعه به شکل نهایی آماده و پخش شود.

مجموعه «شهرک جیم» به تهیه‌کنندگی فرید شب خیز هنوز مراحل تولید خود را سپری می‌کند.

بیژن بنفشه خواه، روشنک عجمیان، عباس جمشیدی، سوسن پرور، نگین معتضدی، علی موسویان، ماهان عبدی، ثمیلا شفیعی و امیر کربلایی گروه بازیگران این سریال اپیزودیک را تشکیل می‌دهند.

58243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سریال طنز شبکه سه تغییر نام داد/ تیتراژ با صدای سینا حجازی پخش نشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..