تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در جلسه وزیر ورزش با استقلالی ها چه گذشت؟

روز گذشته جلسه ویژه ای در دفتر وزیر ورزش و جوانان با حضور مدیر عامل و سر مربی استقلال برگزار شد.

در جلسه وزیر ورزش با استقلالی ها چه گذشت؟به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، وزیر ورزش و جوانان در دیدار با رضا افتخاری، مدیرعامل و علیرضا منصوریان، سرمربی استقلال، با اشاره به علاقمندان بی شمار دو تیم استقلال و پرسپولیس، آنها را سرمایه های مهم ورزش و فوتبال کشور دانست.

مسعود سلطانی فر گفت : امیدوارم که استقلال بتواند از مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا با موفقیت عبور کند و به همراه 3 نماینده دیگر ایران، در مرحله نهایی این لیگ نتایج بهتری نسبت به گذشته بگیرند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به آخرین قهرمانی ایران در مسابقات باشگاههای آسیا گفت: بیش از دو دهه از این موضوع سپری شده و به نظرم فوتبال  ایران با تجربه چندین دوره لیگ حرفه ای، به رغم همه مشکلات و نیازهایی که باشگاه های فوتبال دارند، این توان را دارد که مجددا نتایج درخشانی در این رقابت ها بگیرد.

سلطانی فر بعد از شنیدن گزارش افتخاری و منصوریان در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال، از آنها خواست با قدرت و برنامه کار خود را دنبال و با نتایج خوب دل هواداران را شاد کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در جلسه وزیر ورزش با استقلالی ها چه گذشت؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..