تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرسدس بنز: AMG GT R سریع‌ترین خودروی پیست نوربرگ رینگ است

به ادعای مرسدس؛ مدل AMG GT توانسته است سریع‌ترین زمان پیست نوربرگ‌رینگ را برای یک خودروی جاده‌ای، به ثبت برساند.

نشریه‌ی آلمانی اسپرت اتو در یک رانندگی آزمایشی با خودروی سوپراسپرت مرسدس AMG GT R، توانست زمان ۷ دقیقه و ۱۰.۹ ثانیه را در پیست نوربرگ‌رینگ نوردشلیف آلمان به ثبت برساند؛ این سریع‌ترین زمانی است که تاکنون توسط یک خودروی مجاز برای حرکت در جاده به ثبت رسیده است.

سازنده‌ی این خودرو اعلام کرده است زمان ۷ دقیقه و ۱۰.۹ ثانیه‌ای به ثبت رسیده توسط AMG GT R، سریع‌ترین زمانی است که تاکنون توسط یک خودروی مجاز برای حرکت در جاده ثبت شده است و نشان می‌دهد که توانایی‌های این خودروی ۵۷۷ اسب بخاری بسیار بیش از آن چیزی است که تصور می‌شود.

زمان ثبت‌شده توسط AMG GT R از خودروهایی چون دوج وایپر ACR، لکسوس LFA و پورشه ۹۱۱ GT2 RS سریع‌تر است. البته صحت این ادعا چندان درست نیست؛ چون نیسان GT-R توانسته است زمان ۷ دقیقه و ۸.۷ ثانیه در این پیست به ثبت برساند، ضمن اینکه خودروهای قوی‌تری مانند لامبورگینی اونتادور سوپر ولوچه موفق به ثبت زمان ۶ دقیقه و ۵۹.۷ ثانیه و پورشه ۹۱۸ موفق به ثبت رکورد ۶ دقیقه و ۵۷ ثانیه شده‌اند. 

مرسدس AMG GT

مرسدس AMG GT R در حدود ۹۰ کیلوگرم از مدل GT S سبک‌تر و قدرت آن به میزان ۷۴ اسب بخار بیشتر است. شتاب صفر تا صد کیلومتر این خودرو ۳.۵ ثانیه و حداکثر سرعت آن ۳۲۱ کیلومتر بر ساعت است. این خودرو همچنین نخستین محصول مرسدس AMG است که به سیستم فرمان‌گیری چرخ‌های عقب مجهز است. 

کاربران یوتیوب به این ادعا واکنش‌های منفی نشان داده و آن را باور نکرده‌اند؛ اما اسپرت اتو در تائید این خبر، اعلام کرد این خودرو به تایرهای خیابانی میشلین از نوع پایلوت کاپ ۲ مجهز بود و با توجه به دمای ۳ درجه بالای صفر پیست مسابقه در روز تست، راننده مجبور شد از گرم‌کن تایر استفاده کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرسدس بنز: AMG GT R سریع‌ترین خودروی پیست نوربرگ رینگ است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..