تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو بازی جدید برای کنسول نینتندو سوییچ معرفی شدند

Seasons of Heaven و The Sacred Hero دو بازی جدیدی هستند که به‌تازگی برای کنسول نینتندو سوییچ  معرفی شده‌اند.

کم‌کم شرکت‌های بازی‌ساز متفرقه (Third-Party) بازی‌های خود را برای کنسول جدید نینتندو معرفی می‌کنند. حدود یک ماه پیش نینتندو اعلام کرد بسیاری از شرکت‌ها و استودیوهای متفرقه مایل به ساخت بازی برای سوییچ هستند؛ در آن زمان نامی از انی آرتس پروداکشن (Any Arts Production) در فهرست توسعه‌دهندگان بازی برای سوییچ دیده نمی‌شد، اما اکنون این استودیو یک بازی جالب به اسم Seasons of Heaven را برای کنسول جدید نینتندو معرفی کرده است.

Seasons of Heaven که یکی از بازی‌های انحصاری نینتندو سوییچ در سال ۲۰۱۸ خواهد بود، بر اساس رمانی فرانسوی به همین نام ساخته می‌شود. بازی، داستان پسری جوان به اسم «یان» را روایت می‌کند که مبتلا به سندرم آسپرگر است و به همراه سگ کوچکش «آنی» به ماجراجویی در دنیای بازی می‌پردازد. Seasons of Heaven با موتور آنریل 4 ساخته می‌شود و در آن بازیکن‌ها می‌توانند هر دو شخصیت یان و آنی را هدایت کنند. در زیر تصویری از این بازی را مشاهده می‌کنید.

بازی دیگری که برای نینتندو سوییچ معرفی شد، The Sacred Hero از استودیوی سیمپلستیک (Simplistic) است. اطلاعات زیادی درباره این بازی در دست نیست و سازندگان تنها به انتشار یک تیزر کوتاه بسنده کرده‌اند. ویدیوی زیر ابتدا از یک غار زیرزمینی شروع می‌شود و شمشیری فرورفته در سنگ را به نمایش می‌گذارد. در ادامه شاهد محیط‌های بیرون غار و چشم‌انداز یک جنگل آفتابی هستیم. برخلاف Seasons of Heaven، بازی The Sacred Hero به‌طور انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه نمی‌شود و بازیکن‌های پی‌سی نیز می‌توانند در سال ۲۰۱۸ آن را تجربه کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو بازی جدید برای کنسول نینتندو سوییچ معرفی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..