تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف 100کیلوگرم تریاک

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قم از کشف۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ بلفکه رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قم گفت: در پیگیری اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم مشخص شد تعدادی از قاچاقچیان قصد دارند مقدار قابل توجهی مواد مخدر را از یکی از استان‌های جنوبی به تهران منتقل کرده و از حوزه استحفاظی استان قم عبور کنند.

وی افزود: بلافاصله با هماهنگی قضایی انجام شده چهار اکیپ عملیاتی به محل‌های مورد نظر در محورهای مواصلاتی استان قم اعزام شدندو یک دستگاه خودرو پیکان وانت و یک دستگاه خودرو پراید را شناسایی و متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم در ادامه گفت: هر دو خودرو به همراه متهمان برای بررسی به مقر پلیس منتقل شده و سرانجام پس از بازرسی از خودرو پیکان وانت حدود 100کیلوگرم تریاک در قالب 10 بسته و در بازرسی به‌عمل آمده از داخل خودروی پراید نیز آلات و ادوات استعمال مواد مخدر شیشه و تریاک کشف شد.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف 100کیلوگرم تریاک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..