تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قهرمانی همدان در دوی صحرانوردی نوجوانان پسر در مراغه

ساعت: 10:32 منتشر شده در مورخ: 1395/09/22 شناسه خبر: 974755

مسابقات قهرمانی دوی صحرا نوردی کشور سطح نوجوانان پسر با قهرمانی تیم همدان در مراغه به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  رصدمراغا ؛ در این رقابتها که با شرکت ۸۰ ورزشکار از ۱۹ استان کشور برگزار شد تیم همدان موفق شد عنوان قهرمانی این رقابت ها را کسب کند؛ تیم های فارس و آذربایجان شرقی هم به ترتیب دوم و سوم شدند.

در انفرادی این رقابت ها نیز عبدالرحیم درزاده از سیستان و بلوچستان اول شد و امیرحسین برزوئی از تهران و سید امیر زمانپور از همدان مقام های دوم و سوم را کسب کردند .

در بخش دختران هم که دیروز با شرکت ۳۸ ورزشکار از ۹ استان کشور برگزار شد ، تیم های خراسان رضوی ، اصفهان و همدان به ترتیب اول ، دوم و سوم شدند .
درانفرادی این رقابت ها سمیرا خدا ترس از خراسان رضوی اول شد و فاطمه محمدی از البرز و بهاره جهان تیغ از خراسان رضوی در جایگاه دوم و سوم  ایستادند .

 مسابقات دوی صحرانوری نوجوانان پسر و دختر کشور دیروز و امروز با شرکت ۱۲۰ ورزشکار درمراغه برگزار شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قهرمانی همدان در دوی صحرانوردی نوجوانان پسر در مراغه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..