تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صدورحکم انفصال از خدمت برای 2 شهردار

حکم انفصال از خدمت برای 2 شهردار از شهرهای استان اصفهان صادر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، پس از گذشت یک ماه از انتشار خبری مبنی بر مشکلات مالی در شهرداری 2 شهر استان اصفهان، حکم انفصال از خدمت برای این 2 شهردار صادر شد.

این حکم برای اجرا به استانداری اصفهان ابلاغ شده اما همه مراحل نهایی را طی نکرده است.

روز 6 آبان ماه جاری بود که رسانه‌ها از بازداشت شهردار یکی از شهرهای جدید اصفهان به همراه 2 کارمند از همین شهرداری خبر دادند.

عصر همان روز بود که اعلام شد وی با قرار وثیقه‌ به طور موقت آزاد شده و پرونده مربوط به مسائل مالی این شهرداری در دست بررسی قرار گرفته است.

پس‌ از آن روز صحبت‌های ضد و نقیضی در مورد صحت این اعلام جرم مطرح شد و برخی این بازداشت را به دلیل شکایت اعضای شورای شهر دانسته و برخی نیز بر تخلفات مالی صورت گرفته در شهرداری اصرار داشتند.

در پی این موضوع حکم انفصال از خدمت این شهردار و یک شهردار دیگر ازشهرستان های استان اصفهان و برخی افراد صادر و برای اجرا به استانداری اصفهان ابلاغ شده است.

انتهای پیام/ب




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صدورحکم انفصال از خدمت برای 2 شهردار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..