تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تهیه شیرینی قلبی روز عشق + تصاویر تزیین ژله برای روز ولنتاین

روز عشق را با خوردن این شیرینی، شیرین تر کنید، در ادامه طرز تهیه شیرینی قلبی شکل زیبا به همراه تصاویری از تزیین ژله روز ولنتاین را آماده کرده ایم با ما همراه باشید.

آموزش طرز تهیه شیرینی قلبی شکل روز عشق و مدل های تزیین ژله روز ولنتاین

این بیسکویتها با سه طعم متفاوت وانیلی؛ کاکائویی و طعم گلاب و یه گزینه مناسب برای هدیه دادن به کسانی که دوست شان دارید، هستند.

مواد لازم :

 کره 125 گرم  خاک قند  85 گرم تخم مرغ 1 عدد آرد 300 گرم حدود 2 پیمانه وانیل 1/2 ق چ گلاب 1/2 ق چ پودر کاکائو 2 ق غ رنگ قرمز به مقدار لازم

شیرینی قلبی روز عشق

قالب قلبی شکل ؛ دو عدد سایزهای 7 و 3 سانتیمتری

طرز تهیه :

کره نرم را به همراه خاکه قند با کمک همزن بزنید تا مخلوط پوک و کمرنگی شود و بعد تخم مرغ را اضافه کنید و مخلوط درست شده را سه قسمت کنید و در سه کاسه جداگانه بریزید. به یکی از کاسه ها وانیل بزنید و به یکی رنگ قرمز و گلاب و خوب مخلوط کنید و آخری را ساده نگهدارید که بعدا به آن آرد به همراه کاکائو بزنید. آرد را سه قسمت کرده و در سه ظرف جدا بریزید و برای آرد کاکائویی دو ق غ از آرد بردارید و به جای آن پودر کاکائو بزنید و الک کنید. آردها را جداگانه به مایه های وانیل و گلاب اضافه کنید و به آخری هم آرد کاکائویی بزنید تا سه خمیر با سه رنگ متفاوت داشته باشید صورتی ، سفید و کاکائویی .

شیرینی قلبی روز عشق

می توانید داخل کاسه همزن و با سر پدال اینکار را انجام بدهید و هربار کاسه را بشویید و مجددا با خمیر بعدی کار کنید یا اگر Flat-bladed دارید وسیله مخصوص مخلوط کردن خمیر تارت و پای؛ با آن مواد را مخلوط کنید. مقدار آرد بسته به فصل سال و مقدار رطوبت ممکن است کم و زیاد شود پس یک باره همه آرد را نریزید که خمیر خشک شود. این خمیر نیاز به استراحت ندارد و می توانید بین دو کاغذ روغنی یا کاغذ و سلفون آن را باز کنید و قالب بزنید. فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد یا 350 درجه فارنهایت روشن کنید. سینی فر را کاغذ مخصوص بکشید. خمیر را باز کنید و با قالب بزرگ قالب بزنید و به سینی فر منتقل کنید و داخل سینی با قالب کوچکتر قالب بزنید و با یک چاقو لبه گرد یا اسپچولا قلب کوچک را در بیاورید و جایگزین قلب کوچک بیسکویت رنگ دیگه بگذارید. اگر قلب کوچک را نتوانستید سالم در بیاورید ؛ جداگانه قالب بزنید. بیسکویتها را به مدت ۱۲-۱۵ دقیقه بپزید و بعد از دقیقه ۸ جهت سینی را داخل فر عوض کنید و سینی را بچرخانید.

شیرینی قلبی روز عشق

تصاویری از تزیین ژله برای روز عشق

عکس های نمونه های تزیین ژله ویژه روز ولنتاین

عکس های تزیین ژله ویژه روز عشق

تزیین ژله ویژه ولنتاین

تزیین ژله ویژه ولنتاین

تزیین ژله ویژه ولنتاین

تزیین ژله ویژه ولنتاین

تزیین ژله ویژه ولنتاین

تزیین ژله ویژه ولنتاین

تزیین ژله ویژه ولنتاین

تزیین ژله ویژه ولنتاین

تزیین ژله ویژه ولنتاین




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تهیه شیرینی قلبی روز عشق + تصاویر تزیین ژله برای روز ولنتاین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..