تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشکل جدید رامین رضائیان در پرسپولیس

شنیده می‌شود بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس از رامین رضاییان بابت منحصر کردن پاس‌هایش به مهدی طارمی از او دلخورند و در جمع‌های خصوصی خود این گلایه را به زبان آورده‌اند.

مشکل جدید رامین رضائیان

مهدی طارمی، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار مقابل پدیده بار دیگر موفق شد روی پاس خوب رامین رضاییان برای تیمش گلزنی کند.

طارمی پیش از این در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان هم موفق شده بود روی پاس رضاییان برای تیمش گلزنی کند.

علاوه بر گل‌هایی که طارمی زده است، در چند بازی اخیر موقعیت‌های زیادی روی پاس‌های رضاییان برایش ایجاد شده است که اگر کمی دقت بیشتری در ضربات آخر از خود نشان می‌داد می‌توانست آمار گل‌های زده خود را افزایش دهد.

در همین راستا شنیده می‌شود بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس از رامین رضاییان بابت منحصر کردن پاس‌هایش به مهدی طارمی از او دلخورند و در جمع‌های خصوصی خود این گلایه را به زبان آورده‌اند.

بازیکنان پرسپولیس عقیده‌ دارند رضاییان به خاطر رفاقتی که با طارمی دارد، پاس‌های خوبش را برای او ارسال می‌کند و توجهی به سایر مهاجمان این تیم مثل وحید امیری یا علی علیپور ندارد.

افکارنیوز

اخبار مرتبط:

پست جديد رامين رضاييان +عکس

تیپ متفاوت رامین رضاییان برای مذاکره با پرسپولیس +عکس

وقتی رامین رضاییان خودش را با رونالدو مقایسه کرد!+تصاویر

واکنش ترسناک رامین رضاییان بعداز برد"پرسپولیس" + عکس

مبلغ قرارداد نجومی طارمی ، رضاییان و کامیابی نیا مشخص شد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشکل جدید رامین رضائیان در پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..