تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بدون هیچ شرطی حاضرم به استقلال برگردم

تاریخ نشر : دوشنبه 22 آذر 1395 مشاهده : 90 سایر اخبار ورزشی RSS

هافبک سابق تیم استقلال بعد از انتصاب به سمت سرمربی تیم جوانان استقلال گفت: در هر لباس و سمتی حاضرم به باشگاه محبوبم خدمت کنم.

بازگشت دین محمدی به استقلال

سیروس دین محمدی گفت: برای خدمت به باشگاه استقلال هر زمانی حاضرم. خدمت به این باشگاه زمان و مکان نمی شناسد و در هر کسوت و لباسی به این تیم کمک می کنم.
 
سرمربی تیم جوانان استقلال در پاسخ به این سئوال که شما در گذشته سرمربی امید بودید و فصل قبل هم دستیار مظلومی در تیم بزرگسالان. این برای شما سنگین نیست، گفت: به هیچ وجه اینطور نیست. من استقلالی هستم و برای خدمت کردن به استقلال شرط و شروط نمی گذارم. برای ما که عضو خانواده استقلال هستیم مهم این است که به تیم و باشگاه خودمان کمک کنیم.

جام نیـوز

اخبار مرتبط:

تکذیب مدیرعاملی برادر احسان علیخانی در استقلال! + عکس

واکنش امید ابراهیمی و خسرو حیدری به شوک مدیریتی به استقلال + عکس

واکنش کاربران به استقلالی بودن برادر احسان علیخانی + کامنت ها

خبر بد برای بازیکنان میلیاردی استقلال

حرکت عجیب مدافع استقلال جنجال به پا کرد!! +تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بدون هیچ شرطی حاضرم به استقلال برگردم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..