تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعداد خالکوبی شده روی دست راموس به چه معناست؟

کد خبر: ۴۴۰۱۱۲

۵۱  بازدید

مدافع رئال مادرید روی انگشتان دستش چهار عدد خالکوبی کرده که اکنون معنای آنها مشخص شده است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از مارکا، یک روز پس از گل معجزه آسای سرخیو راموس در دیدار دپورتیوولاکرونیا و رئال مادرید که در دقیقه ۹۲ به ثمر رسید، مدافع اسپانیایی این گل را با خالکوبی روی دستش جشن گرفت.
اعداد خالکوبی شده روی دست راموس به چه معناست؟  او چهار عدد را با رنگ قرمز روی انگشتان دستش حک کرد و عکسش را در توییتر به اشتراک گذاشت. راموس نوشت: اعدادی که در زندگی‌ام اهمیت دارند، به خالص‌ترین رنگ حک شدند. آیا می‌دانید معنای آنها چیست؟

راز این اعداد آشکار شد؛ ۳۵ و ۳۲ نخستین شماره‌های او با پیراهن سویا است. +۹۰ گل مساوی برابر اتلتیکومادرید در فینال ۲۰۱۴ لیسبون که با فتح Decima به پایان رسید و عدد ۱۹ نیز نخستین شماره پیراهنش در تیم ملی اسپانیاست. این اعداد همیشه راموس را همراهی خواهند کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعداد خالکوبی شده روی دست راموس به چه معناست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..