تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمستان جادویی فنلاند زیر شفق های قطبی -

1395/09/22

سایت سرگرمیجالب انگیز آکاایران: لاپلند در فنلاند، یک سرزمین عجایب زمستانی واقعی برای مناظر درخشان و برفی که با آسمان پرستاره و شفق قطبی تماشایی روشن می شود، شناخته شده و مشهور است.

امتیاز خبر: 18 از 100 تعداد رای دهندگان 5

آکا ایران: لاپلند در فنلاند، یک سرزمین عجایب زمستانی واقعی برای مناظر درخشان و برفی که با آسمان پرستاره و شفق قطبی تماشایی روشن می شود، شناخته شده و مشهور است. عکاس طبیعت متولد لاپلند زیبا، «Tiina Törmänen» این زیبایی فصلی را در عکس های فوق العاده اش به دام انداخته است. هریک از عکس های ماهرانه او جنبه الهام بخش مختلفی را از محیط تماشایی اطراف او به نمایش می گذارد. درمقابل آبی، سبز و بنفش های سوسوزننده شفق شمالی، صحنه ها نگاهی اجمالی به زندگی در لاپلند را ارائه می دهند. کلبه های دنج و روشن در تپه های آرام و پوشیده از برف، گوزن های شمالی که در میان گیاهان همیشه سبز پوشیده از برف و یخ پرسه می زنند و آبشارهای منجمد زمان را ثابت نگه داشته اند.

تینا در لاپلند متولد شده اما در سال 1998 به هلسینکی مهاجرت کرد و در آنجا به عنوان یک سرآشپز کار کرد. هرچند هیچ وقت اشتیاقی برای این کار نداشت و دستیار یک عکاس استودیوی تجاری نیز بود. سرانجام او علاقه خود را به عکاسی از مناظر کشف کرد و در سال 2010 به لاپلند بازگشت.

,فنلاند،عکاسی،شفق قطبی،زمستان,[categoriy] زمستان جادویی فنلاند زیر شفق های قطبی

زمستان جادویی فنلاند زیر شفق های قطبی - فنلاند،عکاسی،شفق قطبی،زمستان

آکاایران: زمستان جادویی فنلاند زیر شفق های قطبی

  ,فنلاند،عکاسی،شفق قطبی،زمستان,[categoriy] زمستان جادویی فنلاند زیر شفق های قطبی   ,فنلاند،عکاسی،شفق قطبی،زمستان,[categoriy] زمستان جادویی فنلاند زیر شفق های قطبی   ,فنلاند،عکاسی،شفق قطبی،زمستان,[categoriy] زمستان جادویی فنلاند زیر شفق های قطبی   ,فنلاند،عکاسی،شفق قطبی،زمستان,[categoriy] زمستان جادویی فنلاند زیر شفق های قطبی   ,فنلاند،عکاسی،شفق قطبی،زمستان,[categoriy] زمستان جادویی فنلاند زیر شفق های قطبی   ,فنلاند،عکاسی،شفق قطبی،زمستان,[categoriy] زمستان جادویی فنلاند زیر شفق های قطبی   ,فنلاند،عکاسی،شفق قطبی،زمستان,[categoriy] زمستان جادویی فنلاند زیر شفق های قطبی   ,فنلاند،عکاسی،شفق قطبی،زمستان,[categoriy] زمستان جادویی فنلاند زیر شفق های قطبی   ,فنلاند،عکاسی،شفق قطبی،زمستان,[categoriy] زمستان جادویی فنلاند زیر شفق های قطبی   ,فنلاند،عکاسی،شفق قطبی،زمستان,[categoriy] زمستان جادویی فنلاند زیر شفق های قطبی   زمستان جادویی فنلاند زیر شفق های قطبی

جالب انگیز -

زمستان جادویی فنلاند زیر شفق های قطبی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمستان جادویی فنلاند زیر شفق های قطبی -»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..