تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چه مافین های خوشگلی!

کد خبر: ۴۳۲۸۱۲

۲۵۴  بازدید

مجله آشپزی مثبت: انجیر خواص فراوانی دارد و می توان با آن خوراکی های خوشمزه ای درست کرد. در این مطلب مافین های خیلی زیبا و خوش طعمی با انجیر برایتان آموزش داده ایم.


۲ پیمانه آرد ۵۰ گرم کره نرم شده ۱ پیمانه شکر 2 /1  پیمانه شیر ۲ عدد تخم‌مرغ ۱ ق م بیکینگ‌پودر 4 /1  ق چ وانیل ‌‌‌‌ 2 /1 و1 پیمانه انجیر له‌ شده به میزان لازم بادام پرک شده
مافین  انجيري 

1. د ر یک کاسه مناسب کره نرم شد ه و شکر را باهمزن برقی بزنید تا یکد ست شوند. تخم‌مرغ‌ها و وانیل را هم اضافه کرد ه، به هم زد ن اد امه د هید تا کاملاً باهم مخلوط شوند.


2. حالا باید شیر را اضافه کنید و به هم زد ن اد امه د هید. بعد ازآنکه مواد خوب باهم مخلوط شد ند، انجیرهای له‌شد ه را اضافه کرد ه و هم بزنید. آرد و بیکینگ‌پود ر را باهم مخلوط کرد ه و الک کنید، سپس به‌آرامی به مایه مافین بیفزایید.


3. فر را با د مای 180 د رجه سانتی گراد روشن کنید تا د اغ شود. د اخل قالب‌های مافین کپسول لایه د ار نچسب قرار د هید، سپس 4/3 کپسول‌ها را از مواد پر کنید و روی آنها مقد اری باد ام پرک شده  هم قرار د هید.


.4 حالا سینی مافین را روی طبقه وسط فر به مد ت 30 د قیقه قرار د هید تا آماد ه شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چه مافین های خوشگلی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..