تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش رامسین کبریتی به پخش فیلم تمسخرش +عکس

واکنش رامسین کبریتی به پخش فیلم تمسخرش

 

نظرات مردمی در مورد فیلم جنجالی عصبانیت رامسین کبریتی در برنامه ” شد شو” شبکه جم از مجری برنامه باعث واکنش رامسین کبریتی شد . به گزارش ایران ناز ، وقتی مجری برنامه شد شو سوالات مسخره و بیربط از رامسین کبریتی میپرسد وی با عصبانیت پاسخ میدهد مسخره ی آنها نیست و نمیتواند تحمل کند با تمسخر او در برنامه ی تلویزیونی بینندگان را بخندانند و سپس با عصبانیت استودیو را ترک کرد . انتشار گسترده فیلم این اتفاق سبب شد رامسین کبریتی از فضای مجازی هم خداحافظی کند تا بتواند از کامنتهای گسترده مردم در صفحه شخصیش دور باشد.

 

به گزارش ایران ناز رامسین کبریتی همزمان با انتشار اين فيلم در فضاي مجازي و واکنش گسترده مردم، اين بازيگر با انتشار مطلبي در اينستاگرامش از فضاي مجازي خداحافظي کرد.

 

او در صفحه اش نوشت:

واکنش رامسین کبریتی به پخش فیلم تمسخرش +عکس

«متاسفانه يا خوشبختانه نمي دانم چي بگويم

 

اما در عصري زندگي ميکنيم که بي دليل اجازه کندن يک برگ را از شاخه يک درخت نداريم ….

 

اما آدمهايش براحتي اين اجازه را به خودشان مي دهند در زندگي شخصي يکديگر سرک بکشند و به خودشان اجازه دهند براي خالي کردن عقده هايشان واينکه خودشان را آرام کنند هر گونه الفاظ رکيک و توهيني را به ديگري نسبت دهند بدون اينکه لحظه اي فکر کنند که چرا و به چه دليلي….

 

واقعا جاي تاسف دارد و بايد فقط سکوت کرد….و در همين جا بايد از دنيا ي مجازي خداحافظي کرد تا ديگر در دسترس نباشي…تا حداقل در اين دنياي چند روزه فاني با ارامش بتواني زندگي را سپري کني …

 

بدرود»

 

مطالب مرتبط:

 

فیلم عصبانیت رامسین کبریتی از مسخره شدن در جم

 

کامنت جالب نواب صفوی برای بازیگر ایرانی جم +عکس

گفتگو با رامسین کبریتی نقش صابر در ستایش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش رامسین کبریتی به پخش فیلم تمسخرش +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..