تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«شبنم قلی‌خانی» به تماشای کنسرت‌ «محمد علیزاده» نشست

دومین روز سری جدید کنسرت پاییزی «محمد علیزاده» خواننده موسیقی پاپ به تهیه‌کنندگی «صدرالدین حسین‌خانی» مدیر شرکت موسیقی «ایران گام»؛ شب گذشته ‌شنبه 20 آذر ماه جاری در دو سانس مختلف 18:30 و 21:30 در سالن همایش‌ میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد .

دومین روز سری جدید کنسرت پاییزی «محمد علیزاده» خواننده موسیقی پاپ به تهیه‌کنندگی «صدرالدین حسین‌خانی» مدیر شرکت موسیقی «ایران گام»؛ شب گذشته ‌شنبه 20 آذر ماه جاری در دو سانس مختلف 18:30 و 21:30 در سالن همایش‌ میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد که با استقبال علاقمندان به موسیقی مواجه شد؛ در این کنسرت، «شبنم قلی‌خانی» بازیگر سینما و تلویزیون و تعدادی از هنرمندان حوزه موسیقی پاپ از جمله؛ معین راهبر، شهاب اکبری، فرشید ادهمی، سینا شعبانخانی و عماد طالب زاده به عنوان میهمان ویژه حضور داشتند.

محمد علیزاده در این کنسرت‌، قطعات «برگرد»، «هواتو کردم»، «احساس»، «برادر»، «کجا میری»، آهنگ جدید «عشقم این روزا»، «بی حوصله»، «فکرش هم نکن»، «خیلی برام عزیزه خاطرت»، «قحطی گُل»، «همینه که هست»، ریمیکس قطعات «عزیزم، اشتباه و غم دنیا»، «میشه نگام کنی» و «جز تو» را برای علاقمندان خود اجرا کرد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««شبنم قلی‌خانی» به تماشای کنسرت‌ «محمد علیزاده» نشست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..