تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مغایرت توسعه ساختمان انتقال خون با طرح جامع

دوشنبه، 22 آذر 1395 ساعت 09:162016-12-12سياسي

نایب رییس کمیسیون شهرسازی شورای شهر از مغایرت طرح توسعه ساختمان سازمان انتقال خون با طرح جامع خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو"، محمد مهدی تندگویان در پاسخ به انتقاد رییس سازمان انتقال خون مبنی بر اینکه شورا و شهرداری تهران اجازه توسعه ساختمان و فضای سازمان انتقال خون که در حریم برج میلاد است را نمی دهند، گفت: در طرح جامع شهر تهران که به عنوان یک سند بالادستی همواره مورد توجه قرار دارد، چنین بارگذاری در این اراضی پیش بینی نشده است.

وی با بیان اینکه طرح سازمان انتقال خون را برای توسعه دیده ام و این طرح مغایر با مجموعه فرهنگی برج میلاد است، گفت: طرح توسعه ساختمان انتقال خون منظر و چشم انداز برج میلاد را تحت تاثیر قرار می دهد و این در حالیست که طرح جامع تهران نیز چنین اجازه ای برای توسعه فضای انتقال خون نمی دهد.

تندگویان در پاسخ به این سوال که رییس سازمان انتقال خون مدعی شده که طرح توسعه این ساختمان برای قبل از ساخت برج میلاد و تصویب طرح جامع بوده است گفت: باید این ادعا و سخنان را قبل از تصویب طرح جامع بیان می کردند اما اگر مسئولان سازمان انتقال خون به توسعه اصرار دارند می توانند درخواست خود را به کمیسیون ماده 5 برده تا آنها پس از بررسی، نظر خود را برای تغییر پهنه اعلام کنند.

رییس سازمان انتقال خون پیش از شورا و شهرداری برای جلوگیری اجرای طرح توسعه سازمان انتقال خون در مجاورت برج میلاد گلایه کرده بود.

منبع: ایسنا
کلید واژه ها: سازمان انتقال خون - انتقال خون - انتقال - توسعه - برج میلاد - ساختمان - طرح جامع شهر تهران - تندگویان - تهران - شهرداری - طرح جامع تهران - شهرداری تهران - شورا - فضای مجازی - شهر تهران - شورای شهر - خبرگزاری - پیش بینی - مسئولان - شهرسازی - فرهنگی - انتقاد - شورای - گزارش - مجازی - ماده - بینی - محمد - مهدی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مغایرت توسعه ساختمان انتقال خون با طرح جامع»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..