تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقام قهرمانی ونایب قهرمانی مسابقات آزاد تنیس روی میز لرستان را کسب نمودند

ساعت: 09:23 منتشر شده در مورخ: 1395/09/22 شناسه خبر: 975071

پوریا عبدالوند ومصطفی توکلی دو نوجوان الیگودرزی مقام قهرمانی ونایب قهرمانی مسابقات آزاد تنیس روی میز استان لرستان را کسب نمودند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هیجار ،به مناسبت هفته وحدت مسابقات آزاد  تنیس روی میز  نوجوانان پسر لرستان در خانه پینگ پنگ بروجرد باشرکت24 ورزشکار از  شهرستانهای الیگودرز بروجرد، دورود، پلدخترو کوهدشت برگزار شد.

در پایان این دوره از مسابقات پوریا عبدالوند و مصطفی توکلی از شهرستان الیگودرز به ترتیب مقام اول و دوم  و سبحان کرمی از  کوهدشت و رضا خرم دل از دورود به صورت مشترک مقام سوم را کسب نمودند.

مسابقات آزاد تنیس روی میز لرستان،عکس،تصویر،پینگ پنگ لرستان

سعید رحیمی قضاوت این دوره از مسابقات  را بر عهده  داشت.

 نفرات برتر این دوره به مسابقات آزاد نوجوانان کشور که دراستان خوزستان برگزار می شودبه عنوان نمایندگان لرستان  اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقام قهرمانی ونایب قهرمانی مسابقات آزاد تنیس روی میز لرستان را کسب نمودند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..