تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : اسکوتر برای کودکان، خرید مطمئن در دنیای کودک

دوچرخه، خاطره‌انگیزترین اسباب بازی دوران کودکی است. همه نسل‌ها می‌توانند این نظر را تایید کنند که هیچ کدام از اسباب بازی‌هایشان را به اندازه دوچرخه‌شان دوست نداشتند و چه لحظه‌های شیرینی را با آن سپری کرده‌اند. برای نسل‌های امروزی و بچه‌هایی که در این سال‌ها پا به دنیا می‌گذارند مثل همه ابعاد زندگی که امکانات بیش از و متنوع‌تر شده، دنیای دوچرخه‌ها هم تغییر کرده و بچه‌ها می‌توانند، وسایل نقلیه متفاوتی را در اندازه خود و به عنوان بخشی از اسباب بازی‌هایشان تجربه کنند.

اگر برای نسل‌های گذشته، دوچرخه و سه چرخه وجود داشت؛ بچه‌های امروزی اسکوتر، ماشین شارژی و موتور شارژی را هم در میان اسباب بازی‌های خود دارند. سه چرخه، اسکوتر، دوچرخه ، ماشین شارژی و موتور شارژی هر چند در دسته اسباب بازی‌ها جای می‌گیرند اما به دلیل کاربرد متفاوت و طراحی‌های الکترونیکی که دارند باید دقت بیش ازی در خرید انها نشان دهید و حتما از جایی معتبر بخرید تا ضمانت و گارانتی لازم را دریافت کنید. فروشگاه دنیای کودک با ۴۰ سال سابقه در فروش دوچرخه خریدی مطمئن و راحت را به شما هدیه می‌دهد.

در فروشگاه دنیای کودک معتبه نقل از برترین برندهای دوچرخه و ماشین‌های شارژی جمع شده‌اند و این امکان را به شما می‌دهند تا بعد از یک مقایسه دقیق و حساب شده در میان برندها و نمونه‌های موجود در بازار، بهترین و مناسب‌ترین خرید را انجام دهید. ماشین‌های شارژی که در فروشگاه دنیای کودک به فروش می‌رسند تا یک سال گارانتی موتور و گیربکس و باطری هستند و اگر در ماشین کوچک فرزند شما ایرادی به وجود آمد، حرفه‌ای ترین تعمیرات را هم می‌توانید از دنیای کودک بخواهید.

حتما بخوانید :   نام مرا چه می گذارید؟

 

اسکوتر برای کودکان، خرید مطمئن در دنیای کودک

خدمت دیگر دنیای کودک برای مشتریان، تحویل رایگاه در هر جای تهران و سایر شهرستان‌هاست؛ حتی پرداخت را می‌توانید بعد از تحویل وسیله مورد نظر خود در منزل انجام دهید.

برای خرید هر کدام از این وسایل باید بودجه متفاوتی در نظر بگیرید. در یک قیمت گذاری عمومی، حدود قیمتی وسایل به شرح زیر است:

رنج سه چرخه :

از ۷۵۰۰۰ تا ۴۸۵۰۰۰ تومان

اسکوتر :

از ۷۵۰۰۰ تا ۲۴۵۰۰۰ تومان

دوچرخه بچه‌گانه:

سایز ۱۲ و ۱۶ و ۲۰ :

از ۲۸۵۰۰۰ تا ۴۸۵۰۰۰ تومان
دوچرخه سایز ۲۴ و ۲۶ و ۲۷ :

از ۴۸۵۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰۰۰ تومان

ماشین شارژی:

از ۳۸۵۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰۰۰ تومان

موتور شارژی:

از ۲۸۵۰۰۰ تا ۸۸۵۰۰۰ تومان

این قیمت‌ها به برند و مدل انتخابی شما بستگی دارد اما مژده به کودک بانی‌ها چون دنیای کودک، تخفیف ویژه‌ای برای اعضاء کودک بان در نظر گرفته است و شما می‌توانید هر کدام از اسباب بازی‌های مورد نظرتان را با ۱۵ درصد تخفیف خریداری کنید. برای اطلاع دقیق از این فرصت طلایی اینجا را کلیک کنید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : اسکوتر برای کودکان، خرید مطمئن در دنیای کودک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..