تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمربی وستهام: از حادثه تروریستی استانبول شوکه شدم

در اقدام تروریستی شنبه شب در شهر استانبول که به دنبال بازی فوتبال تیم های بشیکتاش و بورسا اسپور در استادیوم ورزشی جدید بشیکتاش موسوم به «وودافون آرنا» در دو نقطه نزدیک به هم علیه نیروی ضربتی پلیس صورت گرفت، 38 نفر جان باختند و 155 نفر مجروح شدند.
14 نفر از زخمی های اقدام تروریستی استانبول در وضعیت وخیم قرار دارند.
«اسلاون بیلیچ» سرمربی وستهام که در سال های 2013 تا 2015 سرمربی بشکیتاش ترکیه بود در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل لیورپول در رقابت های لیگ برتر انگلیس گفت: این حادثه تروریستی اشک مرا در آورد.
وی گفت: مایلم امتیاز این بازی را به مردم ترکیه تقدیم کنم، چون من و کادر فنی ام دو سال آنجا بودیم. با آنها احساس همدردی دارم و برایشان دعا می کنم.
تیم فوتبال لیورپول دیشب - یکشنبه - با نتیجه 2 بر 2 برابر لیورپول متوقف شد. آدام لالانا و دیووک اوریگی برای لیورپول گلزنی کردند و دیمیتری پایت و آنتونیو نیز گل های وستهام را به ثمر رساندند.
بیلیچ گفت: حادثه تروریستی در استانبول ترکیه باور نکردنی نبود. مردم ترکیه بهترین مردمی بودند که تاکنون دیده ام، آنها خیلی خونگرم و خوب هستند. این حادثه اشک مرا در آورد و به خانواده قربانیان تسلیت می گویم.
هم اکنون لیورپول با 31 امتیاز در مکان سوم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد و وستهام با 13 امتیاز در مکان هفدهم ایستاده است.
ورزشی**1210 مترجم - زهرا کورهلی انتشاردهنده:علی خورسندی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمربی وستهام: از حادثه تروریستی استانبول شوکه شدم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..