تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخستین دوره مسابقات تکواندو جام امید در زرین شهربرگزار شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، نخستین دوره مسابقات قهرمانی کشور جوانان «امید» در گروه مردان از پنج شنبه گذشته با حضور 306 شرکت کننده در قالب 31 تیم از استانهای مختلف کشور در مجموعه ورزشی «تختی» زرین شهر آغاز شده بود.
دراین دوره ازمسابقات، تکواندوکاران جوان تهرانی با کسب 5 مدال طلا، یک برنز و 73 امتیاز برسکوی قهرمانی ایستادند، هوگوپوشان مازندرانی با کسب 3 مدال طلا، 2 برنز و 53 امتیاز نایب قهرمان شدند و تیم قزوین نیز با دو مدال نقره، یک برنز و 32 امتیاز سوم شدند.
تیم‌های گیلان، قم، البرز، آذربایجان شرقی، زنجان، فارس و اصفهان الف به ترتیب در جایگاه چهارم تا دهم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.
همچنین از سوی کمیته برگزاری مسابقات برترین‎های این دوره از مسابقات به شرح ذیل معرفی شدند:
بهترین داور: مصطفی تقوی گودرزی ( تهران) و مهدی قنبری (زنجان)
بهترین سرمربی: پیام خانلرخانی(تهران)
تیم اخلاق: اصفهان
بهترین سرپرست: احمد مقیمی(هرمزگان)
فنی‌ترین بازیکن: سید حسین احسانی (مازندران)
بازیکن پهلوان: سید محمود حسینی(گلستان)
شهرستان لنجان با 245 هزار نفر جمعیت و 9 شهر در 35 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.پ/7139 خبرنگار: محسن سلیمیان** انتشار: سلطانمرادی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخستین دوره مسابقات تکواندو جام امید در زرین شهربرگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..