تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از طرح های تعاونی در فارس

از 2 طرح تعاونی در شیراز رونمایی شد.

رونمایی از طرح های تعاونی در فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ کلانتری معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: طرح ملی افزایش حقوق شهروندی و سرمایه های اجتماعی در بخش تعاون با محوریت تعاونی های مسکن، نخستین طرح رونمایی شده در این جلسه بود که در این طرح اصلاحات قانون، نیازهای آیین نامه ای، اساسنامه و دستور العمل های تعاونی ها اعمال می شود.

کلانتری افزود: هدف از این طرح افزایش نظارت بر تعاونی ها به ویژه تعاونی های مسکن است که به دنبال افزایش خدمات، رضایت اعضا در تعاونی های مسکن، بالا بردن کیفیت مسکن های ساخته شده در مدت معین  با قیمت مناسب، ایجاد شود و این به معنای افزایش سرمایه های اجتماعی و حقوق شهروندی است.

وی ادامه داد: رعایت حقوق شهروندی یکی از اولویت های این وزارتخانه است که پس از اجرای طرح حقوق شهروندی در فارس، این طرح در کشور اجرایی می شود.
کلانتری افزود: یکی از اصلی ترین راهبردهای تعاونی ها، تعمیم تعاملات شبکه ای است.

رحمانیان معاون استاندار نیز با اشاره به پرونده های شاکیان تعاونی ها در دادگستری گفت: از زمان ساماندهی تعاونی ها، تعداد این پرونده ها به صورت چمشگیری کاهش یافته است.
این شبکه اینترنتی، با هدف ساماندهی و ایجاد هماهنگی بین تعاونی های بخش مختلف، حذف واسطه ها، کاهش هزینه و هم افزایی میان تعاونی ها راه اندازی شده است.
وی خاطر نشان کرد: برای این طرح یک کارت هوشمند طراحی شده است و اعضای تعاونی ها می توانند از این کارت برای کار های اداری، اقتصادی و اعتباری خود استفاده کنند.
در این طرح که در راستای 7 گانه اقتصاد مقاومتی اجرا می شود، اطلاعات تمام تعاونی ها ثبت شده و آن ها به صورت شبکه ای با یکدیگر ارتباط دارند و می توانند از امکانات یکدیگر استفاده کنند.
طرح شبکه اینترنتی تعاون استان فارس دومین طرحی بود که باحضور معاون تعاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی رونمایی شد.
انتهای پیام/ر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از طرح های تعاونی در فارس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..