تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمک داور الکلاسیکو محروم شد/جرم:صمیمیت با بارسایی‌ها

کمک داور الکلاسیکو محروم شد/جرم:صمیمیت با بارسایی‌ها

ورزش > فوتبال جهان - کمیته داوران فوتبال اسپانیا یکی از کمک داوران الکلاسیکو را دو هفته از قضاوت محروم کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پائو نوربرت یکی از کمک داوران الکلاسیکو بود که کارلوس کلوس را در امر قضاوت این دیدار مهم یاری می کرد. حال با گذشت یک هفته از آن بازی جنجالی کمیته داوران فوتبال اسپانیا این کمک داور را به دلیلی عجیب به مدت دو هفته از قضاوت محروم کرده است. ناظر داوری الکلاسیکو در گزارش خود قید کرده است آقای نوربرت در تونل منتهی به زمین و رختکن با بازیکنان بارسلونا برخوردی گرم و صمیمی داشته و به همین دلیل حق قضاوت طی دو هفته آینده را نخواهد داشت. کمیته داوران فوتبال اسپانیا بار دیگر تاکید کرده که محرومیت این دیوار فقط به خاطر برخورد صمیمانه اش با بازیکنان بارسا بوده است.

254 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمک داور الکلاسیکو محروم شد/جرم:صمیمیت با بارسایی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..