تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مادر 10سال بعد از قتل دخترش، دامادش را بخشید/ گذشت از قصاص،به خاطر تقاضای دخترم در عالم خواب بود

مادر 10سال بعد از قتل دخترش، دامادش را بخشید/ گذشت از قصاص،به خاطر تقاضای دخترم در عالم خواب بود

جامعه > حوادث - ایران نوشت:خانواده زن جوان که هشت ماه پس ازعروسی به دست شوهرش کشته شده بود، پس از 10 سال دامادشان را بخشیدند.

 این درحالی است که مادرقربانی جنایت دیروزهنگام امضای ورقه رضایت گفت: «چند شب قبل دخترم به خوابم آمد و از من خواست شوهرش را ببخشم. به همین خاطرمن وپدرش به خاطررضای خدا و آرامش روح دخترمان از خون قاتلش گذشت کردیم.»
به گزارش خبرنگار جنایی «ایران»، زن دلشکسته با گیسوان سفید، همراه همسرموسپیدش درشعبه چهارم اجرای احکام دادسرای جنایی مقابل کامران رضوانی - دادیار اجرای احکام - نشسته وبا نگاه به عکس دخترشان آرام آرام اشک می‌ریختند. با آنکه 10 سالی از قتل دخترشان گذشته بود اما هنوز نتوانسته بودند با این داغ بزرگ کنار بیایند. با این حال زمانی که حکم قصاص دامادشان برای اجرا صادرو قرار شد اورا پای چوبه دار ببرند، دراقدامی خداپسندانه از اجرای حکم گذشت کردند.
مادر مقتول به خبرنگار«ایران» گفت: «نمی توانستم دامادم را ببخشم اما دخترم چندشب پیش به خوابم آمد و از من خواست همسرش را ببخشم. او گفت: همسرش بی‌گناه است و در جریان یک درگیری و به خاطر عصبانیت ناگهانی قتل را انجام داده است. البته چهارشنبه گذشته اجرای حکم دامادم آمده بود و قرار بود او را قصاص کنیم اما به خاطر آخرین خواسته دخترم و رضای خدا از قصاص دامادمان گذشت کردیم. امروز هم به شعبه 4 دادیاری اجرای احکام دادسرای جنایی تهران آمدیم تا با اعلام رضایت کتبی‌مان از قصاص دامادمان بگذریم.»
زن میانسال درتشریح پرونده قتل نیزگفت: «دخترم 8 ماه قبل ازقتل با یکی از اقوام دورشوهرم ازدواج کرده بود. از آنجا که مینا آن موقع فقط 17 سال داشت با ازدواج‌شان موافق نبودیم اما آنقدر خانواده شوهرش آمدند و رفتند که قبول کردیم. آنها باهم هیچ مشکلی نداشتند و حتی شب قبل از حادثه هم میهمان ما بودند. ساعت 11 صبح 30 اردیبهشت سال 86 بود که خانواده شوهر مینا با من تماس گرفتند وگفتند که حال دخترم خوب نیست. من هم سراسیمه خودم را به خانه دامادم رساندم که متوجه شدم او به قتل رسیده است. مینا درطبقه چهارم ساختمانی زندگی می‌کرد که مادرشوهرش ساکن طبقه دوم آنجا بود. آن‌ طور که مادرشوهر مینا تعریف می‌کرد او صبح حادثه به دیدن دخترم رفته بود که با جسد خونین مینا روی تختخواب روبه‌روشده بود. شوهرش هم آن موقع سر کار بود و ما اصلاً تصور نمی‌کردیم که قتل توسط او رخ داده باشد.»
زن میانسال ادامه می‌دهد: «پس ازاعلام خبربه پلیس و بازپرس کشیک قتل، دامادم به خانه برگشت وشیون وزاری راه انداخت.بعد هم مشخص شد طلاهای مینا به سرقت رفته و ما تصور کردیم که قتل را شخص بیگانه‌ای انجام داده است. اما بازپرس ومأموران در تحقیقات به دامادم مشکوک شدند که او هم بالاخره به قتل دخترم اعتراف کرد ومدعی شد آنها برسرکارکردن مینا باهم جروبحث‌شان شده بود که این اتفاق افتاد. بعد هم برای صحنه‌سازی طلاهای دخترم را برداشته و از خانه خارج شده بود تا قتل را به گردن دزدان بیندازد.»
دیروزهمزمان با اعلام رضایت بی‌قید وشرط خانواده مقتول، داماد جوان درآستانه آزادی قرارگرفت.

23302




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مادر 10سال بعد از قتل دخترش، دامادش را بخشید/ گذشت از قصاص،به خاطر تقاضای دخترم در عالم خواب بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..