تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسنک مرغ | آموزش طرز تهیه اسنک مرغ خوشمزه

آموزش درست کردن اسنک مرغ

اسنک مرغ غذایی بسیار خوشمزه است که در هر موقع از هر روز بسیار می چسبد و می توانید این غذا را در 45 دقیقه آماده کنید. در این مطلب دستور تهیه برای 6 نفر را آماده کرده ایم.

اسنک مرغ

مواد لازم برای اسنک مرغ فیله مرغ 8 عدد فلفل دلمه ای 2 عدد پیاز 1 عدد قارچ 400 گرم پنیر پیتزا به مقدار لازم نان تست 12 عدد نمک و فلفل سیاه به مقدار لازم

اسنک مرغ

طرز تهیه اسنک مرغ در ابتدا باید فیله ها را به صورت نازک برشد دهید. فلفل دلمه ای را به صورت نگینی خرد کنید و قارچ ها را حلقه ای برش دهید. پیازها را با رنده درشت رنده کنید و فیله مرغ برش خورده را با کمی نمک و فلفل با هم مخلوط کنید تا به خورد آن برود. کمی بعد فیله ها را در روغن تفت دهید تا حدی که خشک نشود و رنگ آن طلایی شود. قارچ ها را تفت دهید و مقداری نمک روی آن بپاشید. کف و روی دستگاه ساندویچ ساز را خوب چرب کنید و نان تست را روی آن قرار دهید و روی نان تست یک لایه مرغ، قارچ، فلفل دلمه ای و پنیر پیتزا بگذارید و روی آن را با یک نان تست دیگر بپوشانید و درون دستگاه ساندویچ میکر ببندید. در حدود 3 تا 5 دقیقه بعد ساندویچ آماده شده و برشته شده را خارج کنید و با سس خردل و کچاپ میل کنید. امیدواریم از اسنک مرغ لذت ببرید. قارچ ها را  تفت دهید و کمی نمک روی آن بپاشید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسنک مرغ | آموزش طرز تهیه اسنک مرغ خوشمزه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..