تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنگنده‌های سعودی در عرض 5 دقیقه 5 بار صنعا را هدف قرار دادند

 روزنامه یمن پست گزارش داد که جنگنده های سعودی در حملات خود بعد از نیمه شب در عرض 5 دقیقه 5 بار صنعا پایتخت این کشور را هدف حملات و بمباران هوایی خود قرار دادند.

هنوز گزارشی از آمار تلفات این حملات مخابره نشده است اما یمن پست میگوید که بیش از 100 هزار بچه مدرسه ای در صنعا در ترس ناشی از این حملات شب را به صبح میرسانند.

روز یک شنبه نیز در پی حمله جنگنده‌های سعودی به صعده دست کم 2 غیرنظامی یمنی کشته و 2 تن دیگر زخمی شدند.

پایگاه خبری «انصار الله»، به نقل از یک منبع آگاه امنیتی در صعده اعلام کرد که عربستان منطقه «الجذوه» در باقم را پنج بار بمباران کرده است که دو حمله با بمب‌های خوشه‌ای صورت گرفته که منجر به کشته و زخمی شدن غیرنظامیان یمنی شده است.

فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنگنده‌های سعودی در عرض 5 دقیقه 5 بار صنعا را هدف قرار دادند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..