تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ: نیازی به گزارش‌های اطلاعاتی روزانه ندارم

دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا که روزهای شلوغی را برای تعیین کابینه جدید خود پشت سر می‌گذارد در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز گفت: نیازی به گزارشهای اطلاعاتی روزانه ریاست جمهوری ندارم. من آدم باهوشی هستم و نیازی نمی‌بینم که حرفهای تکراری هر روز دوباره تکرار شود.

فاکس نیوز گزارش داد که گفته می‌شود ترامپ به صورت هفتگی اطلاعات لازم امنیتی و ریاست جمهوری را دریافت می‌کند نه روزانه.

ترامپ درباره این گزارشها گفت: من این اطلاعات را هر وقت که لازم باشد دریافت می‌کنم. اینها آدمهای خوبی هستند که چنین گزارشهایی را روزانه به من می‌رسانند اما من آدم باهوشی هستم و نیازی نیست که "در 8 سال آینده" هر روز حرفهای تکراری را برای من تکرار کنند. نیازی به آن ندارم. اما در عین حال اگر چیزی تغییر کرده باشد باید آن را بدانیم.

وی اخبار مربوط به دخالت روسیه در انتخابات آمریکا را نیز مسخره خواند و گفت که فکر می‌کنم چنین اتهاماتی به خاطر بدترین شکست دموکراتها در تاریخ این حزب بوده است.

رئیس‌جمهور منتخب آمریکا، دموکرات‌ها را مقصر انتشار اینگونه گزارشات رسانه‌ای دانست و گفت به شدت اعتقاد دارد که این نوع گزارشات کار سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا یا همان سیا است.

فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ: نیازی به گزارش‌های اطلاعاتی روزانه ندارم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..