تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمزه‌زاده: حوزه هنری حامی فیلم‌های خانواده محور است

مدیر عامل سازمان سینمایی حوزه هنری گفت: حوزه هنری نهاد خانواده را محترم می‌شمارد و می‌كوشد در تولید و نمایش و در بخش سینماداری حامی این نهاد باشد.

حمزه‌زاده: حوزه هنری حامی فیلم‌های خانواده محور استبه گزارش  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری؛ محمد حمزه زاده قائم مقام رئیس حوزه هنری در جمع مدیران استانی بهمن‌سبز گفت: پارسال در چنین روزهایی میهمان دوستان در اصفهان بودیم، صحبت ها و برنامه ریزی هایی داشتیم كه خوشبختانه بخشی از آن محقق شده است. افزایش مخاطب و فروش فیلم‌ها، ارتقای كیفیت نمایش و ارائه خدمات به مشتریان نشان می‌دهد كه سیستم هوشیار و پویا كار می‌كند. حوزه هنری یكی از مهم ترین حلقه های پخش و نمایش در ایران است و با كوشش های شما این تاثیرگذاری بیشتر خواهد شد.
 
وی ادامه داد: هر فیلمی كه اكران شده و فروش می كند برای ما، تهیه كننده و سرمایه گزار پیامی دارد. سرمایه گذاران در هر بخشی سرمایه شان را هزینه نمی كنند و به دنبال آثاری هستند كه از آن‌ها استقبال شود. اما بسیاری از فیلم های تولید شده در ایران كف مطالبات ما از خواسته های فرهنگی است. بعضی از این آثار قابل اعتنا و سازنده نیستند و در بهترین حالت بعد سرگرم كنندگی دارند.
 
مدیر عامل سازمان سینمایی حوزه هنری افزود: ما در حوزه هنری طبق قواعد و اصول و وظایفی كه داریم، آثاری را كه سالم هستند اكران كرده ایم؛ اما قشری از جامعه هستند كه كمتر به سینما می‌روند یا اصلا به سینما نمی روند چون تولیدات سینمای ایران با سلیقه و اعتقاد این گروه همخوانی ندارد. باید یكی از مهم ترین برنامه هایمان این باشد كه این گروه را كه به آرمان های انقلاب وفادار بوده، تقید مذهبی بیشتری دارند و معمولا با سینما قهر هستند به سینماهایمان بیاوریم.
 
حمزه زاده گفت: فعلا و در گام اول شاید این تماشاگران اندك باشند، اما به مرور بیشتر خواهند شد. مطمئنا با حضور این قشر، فروش فیلم‌ها جابه‌جا خواهد شد و تغییر میزان استقبال از فیلم ها، مسیر تولید فیلم ها را عوض خواهد كرد.
 
وی ادامه داد: خانواده در همه جای دنیا حرمت و اعتبار دارد و این حرمت و اهمیت مخصوص ایران نیست. حوزه هنری نهاد خانواده را محترم می شمارد و می كوشد در تولید و نمایش و در بخش سینماداری حامی این نهاد باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمزه‌زاده: حوزه هنری حامی فیلم‌های خانواده محور است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..