تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیاری: پژوهشگران دانشگاهی در نیروی دریایی به کار گرفته می‌شوند

امیر دریادار حبیب الله سیاری در جمع دانشجویان دانشگاه مازندران با بیان این که با بیش‌تر دانشگاه‌ها ارتباط داریم و تفاهم همکاری به امضا رسانده‌ایم، تاکید کرد: این تفاهم‌نامه‌ها برای توسعه زیرساخت‌های علمی و نیروی انسانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی منعقد می‌شود.

او با اشاره به این که برای دست‌یابی به جنگ افزارهای نوین نیازمند بهره‌مندی از طرح‌های ابتکاری و خلاقانه دانشگاهیان هستیم، خاطرنشان کرد: ناوشکن جماران نمونه‌ای بارز از اندیشه دانشگاهی دانشجویان خلاق ایرانی بوده است که امروز توانسته در دنیا خوش بدرخشد.

سیاری اظهار کرد: با ارتقاء علمی می‌توانیم ناوشکن‌های مجهزی درست کنیم و برای تحقق اهداف، علاقه بسیاری به توسعه ارتباطات علمی با دانشگاه داریم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی تاکید کرد: دانشگاه نمونه بارز در موفقیت کشورهاست و ما هرگز این مبدا تحولات را فراموش نکرده‌ایم و از آن غافل نشده‌ایم.

سیاری با بیان این که توصیه رهبر معظم انقلاب بر فرهنگ برخورداری از نعمت دریا است، خاطرنشان کرد: برای تحقق این امر تصمیم گرفتیم فرهنگ‌سازی را از دانشگاه‌ها شروع کنیم و با ارتباط با وزیر آموزش و پرورش سعی کردیم در کتاب جغرافیای دانش‌آموزان نیز فصل‌های بیش‌تری را به مباحث دریایی اختصاص دهند.

وی در بیان شاخص‌های جوان انقلابی گفت: جوانی که خود را انقلابی می‌داند باید مدافع انقلاب باشد و از آرمان‌های آن دفاع کند، امروز انقلاب اسلامی مورد هجمه‌های گوناگون قرار گرفته و نیازمند است تا جوانان با بصیرت بیش‌تری در عرصه ورود پیدا کنند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، اقتدار نیروهای نظامی را در انقلابی بودن آن‌ها دانست و گفت: آن چه که نیازمند تقویت اقتدار کشور است روحیه انقلابی با فعالیت جهادی است.

سیاری اظهار کرد: همین روحیه انقلابی و فعالیت جهادی موجب شده تا در تولید ناوشکن جماران و دیگر برنامه‌ها شاهد موفقیت‌های جوانان این مرز و بوم باشیم به طوری که امروزه حضور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در آب‌های بین المللی، توانمندی و اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشانده است.

او حضور در آب‌های بین‌المللی را مهم ارزیابی کرد و گفت: به طور کاملا دقیق نسبت به تحرکات نیروهای دریایی دیگر کشورها به خصوص آمریکا و انگلیس در منطقه حساس هستیم و در آمادگی کامل برای دفاع از آب های سرزمینی جمهوری اسلامی قرار داریم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی طرح پژوهشی دانشگاهیان را در توانمندی نظامی بسیار مهم دانست و تاکید کرد: در این راستا مشوق‌هایی را برای جلب نظر پژوهشگران جوان دانشگاهی در معاونت پژوهشی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در دستور کار قرار داده‌ایم و حمایت می‌کنیم.

سیاری تاکید کرد: امیدواریم امضاء تفاهم‌نامه‌های متعدد با دانشگاه‌های سراسر کشور موجب تقویت تحول به وجود آمده در اقتدار نظامی و دریایی کشور شود.

ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیاری: پژوهشگران دانشگاهی در نیروی دریایی به کار گرفته می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..