تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : بهترین برند لوازم نوزاد، کجا خرید کنیم؟

فروشگاه‌های تخصصی و فعالیت انحصاری برندها، باعث می‌شود که ما آنها را به عنوان متخصصان یک حوزه بشناسیم و بیش از از فروشگاه‌های بزرگی که عرضه کننده همه محصولات در کنار هم هستند، به آنها اعتماد کنیم. فروشگاه اینترنتی آزادگان هم یکی از همان فروشگاه‌های تخصصی است که می‌توانید برای خرید منسوجات خود و خانواده‌تان به آن اعتماد کنید. در این فروشگاه کلیه منسوجات مورد نیاز خانواده از سرویس آشپزخانه تا تشک از معتبه نقل از برترین برندها به فروش می‌رسد و محصولات مربوط به کودکان هم با تنوع قابل توجهی در سایت وجود دارد. در واقع با خرید ساده از این سایت و تحویل ان در منزل خود می‌توانید فضایی آرام و مطبوع برای خواب نوزادتان فراهم کنید.

سرویس لحاف نوزاد

خواب آرام کودک شما، تخصص ما

  سرویس لحاف نوزاد، هر چه قدر کوچک ولی کیفیت در آن حرف اصلی را می‌زند. شما باید سراغ سرویس خوابی بروید که در آن از الیاف طبیعی مثل پنبه و بامبو استفاده شده و حتما ضدحساسیت باشد چون در ماه‌های اول تولد، سرویس خواب مهم‌ترین مامن نوزادان است. در فروشگاه اینترنتی آزادگان مجموعه‌های کاملی از سرویس لحاف و حوله نوزاد وجود دارد که تمام نیازهای نوزاد مثل  محافظ دور تخت در ان پیش بینی شده است. سرویس خواب و حوله کودک را بهتر است از رنگی روشن انتخاب کنید تا هر آلودگی را به سرعت نشان دهد. اگر از سرویس‌های ۱۲ تکه سایت آزادگان خرید کنید که حدود ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارند، تمام حوله‌های مورد نیاز نوزاد مثل حوله تن پوش، شنلی و… در ست وجود دارد.

فرش کودک

خواب آرام کودک شما، تخصص ما

  در ماه‌های اول تولد، فرش کودک چندان اهمیتی ندارد اما با انتخاب فرشی شاد و طرحدار، می‌توانید فضای اتاق نوزادتان را متفاوت کنید. در سایت آزادگان انواع فرش‌های مخصوص اتاق کودک با طرح‌های فانتزی وجود دارد. در تولید این فرش‌ها از لاتکس گیاهی استفاده شده تا امکان بروز حساسیت وجود نداشته باشد. قیمت فرش‌ها با توجه به کوچکی و بزرگی از ۹۰ تا ۲۰۰ هزار تومان متغیر است.

حوله تن پوش

خواب آرام کودک شما، تخصص ما

  به غیر از نوزادان، برای بچه‌های بزرگ‌تر خود هم می‌توانید از سایت آزادگان خرید کنید. حوله‌های تن پوش با طرح‌های کارتونی مورد علاقه بچه‌ها تا پیش از ورود به مدرسه است. مدل‌های مختلف دخترانه و پسرانه این حوله‌ها در سایت آزادگان موجود است. در تولید حوله‌ها از نخ صد درصد کتان استفاده شده، به همین دلیل با وجود آبگیری بالا ولی رنگ نمی‌دهند. این حوله‌ها با توجه به سایز از ۷۸ تا ۱۱۵ هزار تومان قیمت دارند.

بالش نوزاد

خواب آرام کودک شما، تخصص ما

  به ظاهر نوزادان نیاز چندانی به بالش ندارند اما در مواقع محدود هم از بالشی استفاده کنید که آنتی باکتری، ضد حساسیت و قابل شست و شو باشد. بالش‌های سیلیکونی که انعطاف پذیری بالایی دارند، این ویژگی‌ها را دارند و با قیمت اقتصادی و به صرفه در سایت آزادگان موجود هستند.

حتما بخوانید :   زیباجو : هفته هفتم بارداری، چه علائمی دارد؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : بهترین برند لوازم نوزاد، کجا خرید کنیم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..