تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارتش سوریه منطقه الاصیله در جنوب شرق حلب را آزاد کرد

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ارتش و نیروهای مردمی سوریه همچنین بخش هایی از منطقه کرم الدعدع واقع در جنوب شرق حلب را از تروریست ها بازپس گرفتند.
در درگیری نیروهای سوری با تروریست ها در منطقه الاصیله و کرم الدعدع ده ها ترویست کشته شدند.
گروه موسوم به دیده‌بان حقوق بشر سوریه چهارشنبه گذشته اعلام کرد، ارتش این کشور کنترل کامل 'حلب قدیم' را که در تحت کنترل معارضان بود، در اختیار گرفته‌ است.
پیشتر رئیس اداره اصلی عملیات ستاد کل نیروهای مسلح روسیه اعلام کرد: یکهزار و 96 جنگجو خودخواسته از شرق حلب خارج شدند و در شرایط کنونی نیز ارتش سوریه 93درصد نواحی شهر را کنترل می کند.
شهر حَلَب واقع در 355 کیلومتری شمال دمشق ٬ در استان حلب در شمال کشور سوریه واقع شده ؛این شهر یکی از کهن‌ترین شهرهای منطقه‌ خاورمیانه است و در روزگاران قدیم نام آن خلپه بوده و یونانیان قدیم آن را با نام برویا می‌شناختند.
شهر حلب در نقطه سوق‌الجیشی و مهم بازرگانی در نیمه‌راه دریای مدیترانه و رود فرات قرار دارد.
شبک *خاورم**9365**1917*مترجم: رضا میرزائی* انتشار دهنده :سید محمد باقر نوربخش

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارتش سوریه منطقه الاصیله در جنوب شرق حلب را آزاد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..