تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهماندوست بهترین مربی تکواندوی جهان شد

سرمربی سابق تیم ملی تکواندوی کشورمان به عنوان بهترین مربی سال 2016 انتخاب شد.

فدراسیون جهانی تکواندو سومین دوره مراسم جوایز سالانه خود را در هتل بادامدار باکو برگزار و نفرات برتر تکواندو سال 2016 جهان در بخش های مختلف را معرفی کرد که در بخش انتخاب بهترین مربی رضا مهماندوست انتخاب شد.

در این مراسم که با حضور وزیر ورزش و جوانان جمهوری آذربایجان برگزار شد جایزه بهترین تکواندوکار مرد به احمد ابوغاش از کشور اردن تعلق گرفت که در رقابت های المپیک ریو اولین مدال طلای تاریخ اردن در المپیک را کسب کرد. 

جایزه بهترین تکواندوکار زن به جید جونز بریتانیایی و قهرمان دو دوره بازی های المپیک اهدا شد.

جایزه بهترین داور زن به ماریا مرکوری از گرجستان و جایزه بهترین داور مرد هم به سونگ چول کیم از کانادا تعلق گرفت.

در این مراسم ،جمهوری آذربایجان به عنوان بهترین فدراسیون انتخاب شد.

همچنین جایزه بهترین ضربه به صالح سیسه از ساحل عاج رسید که در فینال وزن منهای 80 کیلوگرم المپیک ریو به سر لوتالو محمد از بریتانیا وارد آورد و به مدال طلا رسید.

پایان بخش مراسم نیز جمع آوری کمک های نقدی برای صندوق خیریه"بنیاد بشردوستانه تکواندو" بود که در مجموع 60 هزار دلار جمع آوری شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهماندوست بهترین مربی تکواندوی جهان شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..