تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




والنسیا و مخیتاریان بازی با پالاس را از دست دادند

کد خبر: ۴۳۹۸۶۳

۳۳  بازدید

دو بازیکن سمت راست یونایتد بازی با پالاس را از دست دادند.

وبسایت نود: آنتونیو والنسیا و هنریک مخیتاریان دو بازیکن سمت راست منچستر یونایتد که در بازی های اخیر نمایش های خوبی از خود ارائه کرده بودند، بازی مقابل کریستال پالاس در هفته شانزدهم لیگ برتر را از دست دادند.

والنسیا در دیدار مقابل تاتنهام، پنجمین کارت زرد فصل خود را دریافت کرد تا بازی بعدی یونایتد را از دست بدهد. در غیاب والنسیای آماده احتمالاً دارمیان در سمت راست خط دفاع به بازی گرفته خواهد شد و بلیند به عنوان دفاع چپ بازی خواهد کرد. شاید هم مورینیو دوباره از یانگ در خط دفاع بهره گیرد.

هنریک مخیتاریان هم که در دو بازی قبلی تیمش گلزنی کرده بود، به دلیل مصدومیت به بازی با پالاس نمی رسد. یونایتد امیدوار است این بازیکن برای بازی مقابل ساندرلند آماده شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «والنسیا و مخیتاریان بازی با پالاس را از دست دادند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..