تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اخبار جدید چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (167)

اخبار جدید چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (167)

اخبار جدید چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (167)

بازیگران و افراد مشهور ایرانی که در اینستاگرام فعالیت دارند همیشه عکس های زیبا و جالبی را از خود برای طرفداران به اشتراک می گذارند و ما هم محبوب ترین آن ها را برای شما آماده کرده ایم.

حالا عجالتا چسبیدن که حواس را جمع می کند، مگر می شود کسی بچسبد و بعد حواس پرت شود؟
اخبار جدید چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (167)همنشینی مسالمت آمیز یک گرم مزاج با یک سرد مزاج؛ نه به آن کاپشن چرم نه به این تی شرت!
اخبار جدید چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (167)نقد با زبان طنز تا حدی کارساز و راهگشاست، از جایی به بعد دیگر نقد نیست، نوعی لودگی است که به وضعیت نامطلوب کمک هم می کند، شما چرا؟
اخبار جدید چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (167)مبادا که «پدر» عکس شود؛ دریغ از دنیا
اخبار جدید چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (167)خدا کند که تا آخرش جان جان باشد و تا آخرش این آسمان آبی باشد.
اخبار جدید چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (167)کف کردیم رادش جان، چه آن روزهایی که در ساعت خوش کف می کردی، از آن همه نبوغت کف می کردیم و چه این روزها که 50 عددت نیست. 
اخبار جدید چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (167)آرش استیلاف شما را به دیدن ادامه «لوکیشن» عکس در صفحه شخصی خود دعوت می کند.
اخبار جدید چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (167)مدال المپیک خوب است، صدای پر طرفدار هم به همچنین! اما سلیقه هم کلا چیز بدی نیست!
اخبار جدید چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (167)پریشانیان سلسله از توابع حمیدیان سلسله، دومی در حسادت اولی در آمد و او و خاندانش را وصلت نمود تا کمبودهای پوششی خود را جبران همی بنماید!
اخبار جدید چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (167)بله همان طور که در عکس می بیند، کم نیستند شادی ها حتی اگر بزرگ نباشند!
اخبار جدید چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (167)داری اشتباه میشوری داداچ!
اخبار جدید چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (167)خوش به حال عکاس که لنزش لبخند ناصرخان و بهروز وثوق را شکار کرده.
اخبار جدید چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (167)اولا وقت جملات قصار ژست گربه سانان نگیرید، دوما این هایی که شما و دوستان به اشتراک می گذارید جملات قصار نیست اصلا، خط و نشان مودبانه است.
اخبار جدید چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (167)اینم سحر دختر بد فازم!
اخبار جدید چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (167)پدرانه ی دلنشین کامبیز دیرباز.
اخبار جدید چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (167)جای خالی اش زندگی مهناز خانم را شام غریبان کرده، سلفی های تیره و تار و نور کم رمق، آخه چرا عاقل کند کاری؟ کاملا مشخص است بیش از این غم هجران ندارد.
اخبار جدید چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (167)از بند گسیختگان! البته همون جان هنوز هم سر سودایی دارد با آن ژست عصیان گونه ای که گرفته. 
اخبار جدید چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (167)حدیث جان فکر جیب رامبد هستی؟ والا ما نگران شدیم گوشه ی لبخندت کمی «به من ربطی نداره میخواستی زن نگیری» پنهان شده است.

اخبار جدید چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (167)ببین چه جوری مشهور میشن.
اخبار جدید چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (167)وقتی گیر داده عکس بگیری، فرزین را کارد بزنی و آره، شیلا گیر می دهد، شما مثل شیلا نباشید.
اخبار جدید چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (167)آزاده نامداری البته که جذاب است. اما مراقب باش خانم برزویی آن روی سکه را ندیده ای، دنیای لطیف ترانه، خیلی با دنیای کبود نامداری جور نمی آید.
اخبار جدید چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (167)تلاش امیر مهدی ژوله در جهت آبروسازی برای یک واژه پر حرف و حدیث.
اخبار جدید چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (167)یعنی اگر آن عبارت «جلسه ی پیلاتس» در عکس درج نمی شد، حتی نوسترا داموس هم نمی توانست حدس بزند که اینجا یک باشگاه ورزشی است و این خانم ها قصد ورزش و نرمش دارند! با آن فرشی که در راه رو پهن شده است بیشتر حال و هوای کلاس کنکور در این عکس موج می زند تا ورزش!
اخبار جدید چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (167)کم کم شاهد هجوم عکس های آتلیه ای به قسمت «استوری» اینستاگرام هستیم. مواظب باشد دوستان!
اخبار جدید چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (167)زانیاز خسروی با این پست جایزه بی ربط ترین عکس و هشتگ را بدون شک از آن خود خواهد کرد، چون رقیبی در این زمینه ندارد!
اخبار جدید چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (167)توسل دلبرانه.
اخبار جدید چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (167)بهرام خاکان! 
اخبار جدید چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (167)سلفی آتیلا پسیانی، بهرام رادان، سحر دولتشاهی و رضا یزدانی در یک جایی. 
اخبار جدید چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (167)پاس میده یا هت تریک میکنه؟
اخبار جدید چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (167)از طرز خنده مهراب خان معلوم است که خیلی سورپرایز شده است اصلا در حد مرگ!
اخبار جدید چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (167)دوستان از همان بدو بیداری عضله و کول را به رخ می کشند و بالشت و پتو را هم شیفته و شیدا می کنند، کاش آن قدر که رو و پشت بازو کار کردی به صدایت می رسیدی.

اخبار جدید چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (167)دو استاد بزرگ و دوست داشتنی سینمای ایران، زنده یاد خسرو شکیبایی و مرتضی احمدی.
اخبار جدید چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (167)کیهان کلهر از سر ناچاری با عماد طالب زاده در یک قاب قرار گرفته
اخبار جدید چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (167)غیبت استاد بزرگترین تنبیه برای همان هایی است که پذیرش بزرگی را ندارند، بله! غیبت بزرگترین سرزنش است.
اخبار جدید چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (167)بله می گذرد حتما، ولی تا بگذرد آدم را بسی زیاد نوازش میکند.
اخبار جدید چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (167)البته رشت و انزلی «رز» ندارد که شما «جک» شده ای.
اخبار جدید چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (167)روبوسی به سبک غول ها.
اخبار جدید چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (167)آقای شهریاری مدل جدید مو مبارک، اول نشناختیم. حالا که مدل مو عوض کرده اید پیشنهاد می کنیم دندان ها را هم لمینت کنید، البته مواظب باشید زیاده روی نکنید مثل آن دوستمان!
اخبار جدید چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (167)موندم تو اون هفت هزارتایی که تو رو لایک کردن!
اخبار جدید چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (167)جلوه های دیگری از تایلند؛ همه اش که چیز و اینا نیست، طبیعت دارد و روز آفتابی و شب مهتابی و…
اخبار جدید چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (167)شاه حسینی هر که را دوست دارد، فشارش می دهد. بیننده های شبکه دو را هم دوست داشت که با کلی غم و ناله 30 شب فشارشان داد.
اخبار جدید چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (167)چقدرم که تو ناراحتی.
اخبار جدید چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (167)طلب نقش مجازی به شیوه ی مودبانه و ملتمسانه .
اخبار جدید چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (167)وحید هاشمیان، فوتبالیست محبوب در کنار رهبر ارکستر ایران شهرداد روحانی در پشت صحنه کنسرت آلمان.
اخبار جدید چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (167)حسن آقا آب و هوای گرجستان هوش از سر مبارک برده که دو خط نوشتی و این همه غلط! در ضمن قاب هم که می بندی آن نمای مرتفع را ختنه نکن حداقل، زیبایی شناسی ات کو برادر؟ 
اخبار جدید چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (167)دولت آسایش .
اخبار جدید چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (167)باشه!
اخبار جدید چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (167)ماشین رو باز سوار شدن این مشکلات را هم دارد دیگر ارسلان جان. پشه است دیگر، گاهی میخواد درست برود در چشم یک بازیگر تینِیجر شاخ!
اخبار جدید چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (167)بزرگمهر حسین پور راه و رسم در صدر اخبار بودن را بلد است، «پدر سگ ها» یکی دیگر از تکنیک های به چشم آمدن است که با چند ارتباط و چند عکس یادگاری تقویت هم می شود.
اخبار جدید چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (167)روح حاج کاظم در کالبد پرویز پرستویی خانه کرده و شجاعتی همراهش شده که حاج حسین را هم خطاب قرار می دهد.
اخبار جدید چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (167)

برترین ها

مطالب مرتبط :

اخبار داغ بازیگران و هنرمندان و ستاره ها در ایران (166)

آخرین اخبار چهره ها و هنرمندان معروف ایران (165)

جدیدترین اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (164)

اخبار جدید بازیگران و هنرمندان سرشناس ایران (163)

اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)

جدیدترین اخبار چهره ها و هنرمندان معروف ایران (161)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اخبار جدید چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (167)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..