تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بخشش چهار محکوم به قصاص با رضایت اولیای دم

به گزارش افکارنیوز،

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان از بخشش چهار محکوم به قصاص خبر داد و گفت: سنت حسنه ریش سفیدی و مردم داری بزرگان و روسای طوایف در سیستان و بلوچستان همچنان برجسته است و از همین طریق با تلاش شوراهای حل اختلاف شاهد بخشش چهار محکوم به قصاص در روزهای اخیر بودیم.    

حجت الاسلام والمسلمین موحدی راد دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: موضوع ریش سفیدی و پادرمیانی بزرگان طوایف و قبایل در این استان الگویی بسیار مناسب در تاثیرگذاری این سنت حسنه در جامعه است.

وی گفت: این سنت بسیار خوب و تاثیرگذار از قدیم الایام در این استان در جریان بوده و مردم شریف استان چه شیعه و چه سنی به آن پایبند هستند و حتی در رسیدگی به پرونده های قتل نیز از آن استفاده می شود،بر این اساس دستگاه قضایی استان نیز همواره درصدد استفاده مناسب از این سنت ماندگار در جهت حل و فصل دعاوی است.

وی افزود:از شش فقره پرونده آماده اجرای حکم قصاص ،چهار پرونده در روزهای اخیر با بزرگواری و کرامت خانواده مقتولان و ریش سفیدی بزرگان وتلاش مجموعه دستگاه قضایی استان به ویژه شورای حل اختلاف، به رضایت اولیای دم و توقف اجرای حکم قصاص منجر شده است.

دادستان زاهدان تاکید کرد:دو پرونده باقیمانده نیز از همین طریق مشمول مهلت مجددی به منظور ادامه بررسی ها شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بخشش چهار محکوم به قصاص با رضایت اولیای دم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..