تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رویداد استار تاپ در مراکز آموزش عالی تربت جام

رویداد استار تاپ در مراکز آموزش عالی تربت جام برگزار شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، پنجمین جلسه هم افزایی رؤسای دانشگاه های تربت جام با حضور امام جمعه و فرماندار در محل دانشگاه علمی کاربردی این شهرستان برگزار شد.

رویداد استار تاپ یک رویداد کار آفرین است که به تبدیل ایده های شرکت کنندگان به محصول مبتنی بر کار آفرینی کمک می کندو باعث ترویج و آموزش فرهنگ نو آوری، خلاقیت و کار آفرینی، تقویت توان ارائه ایده های مناسب، ایجاد فرصت شکل گیری کسب و کارهای نو از جمله اهداف اجرای این رویداد در مراکز آموزشی است.
حجت الاسلام جواد طاهری امام جمعه تربت جام با اشاره به اجرای رویداد استار تاپ در دانشگاه های این شهرستان گفت: در سالی که به اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری شده است باید بر اساس پژوهش محوری حرکت کنیم.
او افزود: نیروی انسانی مهمترین سرمایه هر شهری است و نباید توقع داشته باشیم دولت شغل ایجاد کند و برنامه ریزی در این امر باعث امید جوانان می شود تا با کار آفرین شدن بی نیاز از دولت توانمند باشند.

فرماندار تربت جام نیز گفت: دانشگاه ها علاوه بر آموزش باید دغدغه کار آفرینی داشته باشند تا خروجی عملکرد دانشگاه مثبت باشد و دانش کاربرد خودش را در زندگی دانشجو نشان دهد.

علی رستمی  افزود: با توجه به اینک کشاورزی به تنهایی جوابگوی اشتغال مردم این منطقه نیست و باید به سمت دیگر قابلیت های موجود در منطقه ، صنعت و صنایع تبدیلی حرکت کنیم و این امر نیازمند به پرورش نیروی انسانی توانمند است.
انتهای پیام// س ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رویداد استار تاپ در مراکز آموزش عالی تربت جام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..