تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شش ماه حبس در انتظار قصاب متخلف در مریوان

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - مسعود خاتمی گفت: بازرسان شبکه دامپزشکی شهرستان در بازرسی‌های خود از واحد‌های عرضه، نگهداری و تولید فرآورده‌های خام دامی خوراکی سطح شهرستان که به صورت مستمر و روزانه انجام می‌شود متوجه عرضه غیربهداشتی گوشت قرمز از یک قصابی شدند.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان گفت: این قصابی چندین بار مرتکب این تخلف شده بود و تذکر‌های لازم به او داده شده، اما مدام تخلف خود را تکرار می‌کرد که به ناچار برای حفظ سلامتی شهروندان پرونده تخلف وی به مراجع قضایی برای رسیدگی قانونی ارسال شد.

او می گوید: بعد از ارسال پرونده تخلف این قصابی متخلف و طی مراحل قانونی بالاخره حکم قضایی این قصاب صادر شد که طی آن صاحب این واحد عرضه گوشت به ۶ ماه حبس محکوم شد.

خاتمی گفت: در بازرسی‌های که از دیگر واحد‌های عرضه فرآورده‌های خام دامی سطح شهرستان در طول چندماه گذشته انجام شده بود حکم تخلف ۶ واحد متخلف بهداشتی صادر شد.

رییس شبکه دامپزشکی مریوان گفت: براساس حکم صادره این ۶ واحد متخلف به پرداخت ۱۷۰ میلیون جریمه نقدی محکوم شدند و حکم صادره برای این واحد‌ها به آن‌ها ابلاغ شد.

او به شهروندان توصیه کرد از خرید هرگونه فرآورده خام دامی فاقد برچسب، تاریخ تولید و انقضا و خارج از بسته بندی به طور جد خودداری کرده تا برای سودجویان متخلف بهداشتی مجال سواستفاده فراهم نشود.

شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی با شماره تماس ۳۴۵۲۱۴۲۶ تماس بگیرند تا در کمترین زمان ممکن بازرسان شبکه دامپزشکی نسبت به بررسی موضوع اقدام و با متخلفان برخورد کنند.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شش ماه حبس در انتظار قصاب متخلف در مریوان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..