تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شمارش معکوس تا نقل و انتقالات نیم فصل/کدام تیم برنده است؟

تنها 2 هفته دیگر تا پایان نیم فصل اول لیگ برتر باقی مانده است اما اکنون شایعاتی در مورد برخی بازیکنان به گوش می رسد.

///////کار نشود//////شمارش معکوس تا نقل و انتقالات نیم فصل / کدام تیم برنده است ؟به گزارش خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور این روزها حرارت خاصی را در هوای سرد پائیزی به فضای کشور داده است و همه پس از وقفه های پیش آمده منتظرند تا ببینند امسال کدام تیم و از کدام شهر می تواند به قهرمان نیم فصل و چه بسا لیگ شانزدهم برسد.

بدون شک 3 عامل در موفقیت یک تیم نقش دارد. پول ، کادر فنی موفق و بازیکنان سطح بالا! از آن جاییکه که مدت هاست عملا در فوتبال ایران پول آن چنانی وجود ندارد و بیشتر تیم ها یا پشتوانه مالی ندارند و یا به دولت متصلند، تنها 2 عامل می تواند باعث نتیجه گرفتن آن ها شود.

 متاسفانه اگر چه در بخش مربیان ، کشور ما هیچ چهره شاخص بین المللی ندارد اما مربیان در سطحی هستند که در داخل کشور و لیگ برتر نتیجه می گیرند. حال از همه این ها که بگذریم به نقل و انتقالات می رسیم. همیشه تجربه ثابت کرده اگر فوتبال روزهای سردی را سپری کند و تیم ها خوب نتیجه نگیرند در زمان نقل و انتقالات همه چیز تغییر می کند و تب و تاب بالا می رود.

لیگ شانزدهم به واسطه موفقیت دو تیم پر طرفدار پرسپولیس تهران و تراکتورسازی تبریز بسیار با حرارت آغاز و پیگیری شد. همچنین نقل و انتقالات ابتدای فصل نیز در لیگ امسال بی تاثیر نبود اما این پایان ماجرا نیست. با نزدیک شدن به پایان نیم فصل اول بار دیگر درب های نقل و انتقالات گشوده می شود ، برخی از تیم ها قرارداد خود را برای قهرمانی می بندند و برخی برای رهای از شرایط بحرانی ، بی شک همین مسئله به جذابیت های نقل و انتقالات می افزاید.

نقل و انتقالات احتمالی 

با نزدیم شدن به هفته پانزدهم زمزمه هایی از انتقال بازیکنان مطرح به تیم های داخلی و یا خارجی به گوش می رسد. با این حال برخی از مربیان عنوان کرده اند که لیست خروجی و ورودی ندارند اما شواهد نشان دهنده مسئله دیگریست.

 خوزستان

استان خوزستان امسال با در اختیار داشتن 3 نماینده در لیگ برتر یکی از فعال ترین استان ها در زمینه فوتبال است به همین واسطه فوتبالیست های خوزستانی زیادی این روزها در تیم های مختلف مشغول به فعالیت هستند. با این حال تیم های صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان به نظر می آید که در فصل نقل و انتقالات به دنبال تغییرات نیستند و تاکنون از این دو تیم خبری به گوش نرسیده است.

صنعت نفت آبادان

 صنعت نفت به تازگی لیگ برتری شده و بیشتر به دنبال حفظ جایگاهش در لیگ است و بعید به نظر می رسد که قصد تغییراتی داشته باشد.

فولاد خوزستان

  فولاد هم به تازگی با بازگشت ساسان انصاری که این روزها آقای گل لیگ برتر است نتایج خوبی می گیرد. اگر چه قطعا در این تیم ها و در پست های مختلف ضعف هایی وجود دارد ولی تاکنون خبری از انتقال بازیکن یا جذب بازیکن از این تیم به گوش نمی رسد.

استقلال خوزستان

اما دیگر تیم خوزستانی یعنی استقلال خوزستان که موفق شد در لیگ پانزدهم به قهرمانی برسد و امسال باید در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود برخی از بازیکنان این تیم به دلیل مشکلات مالی در ابتدا فصل از این تیم جدا شدند و حال در فصل نقل و انتقالات هم زمزمه های جدیدی شنیده می شود.

رحیم زهیوی بازیکن خوب استقلال خوزستان شنیده شده که از تیم های پرسپولیس و استقلال پیشنهاد دارد و به احتمال فراوان راهی یکی از این دو تیم تهرانی می شود. عزت اله پورقاز هم که در ابتدای فصل از ملوان راهی استقلال خوزستان شد حالا شایعاتی از حضورش در پرسپولیس به گوش می رسد همچنین دو تیم تبریزی گسترش فولاد و تراکتور سازی هم مشتری احتمالی دانیال ماهینی هستند.

تنها بازیکنی که احتمالا راهی استقلال خوزستان شود امین حاج محمد بازیکن فعلی استقلال تهران است. البته آلویس نانگ بازیکن کامرونی هم به تهران آمده و در صورت قبولی در تست پزشکی راهی این تیم خواهد شد.

 اصفهان

استان اصفهان امسال مانند سال های گذشته دو نماینده بیش تر در لیگ برتر ندارد. سپاهان و ذوب آهن که مدت هاست از تیم های موفق ایرانی محسوب می شوند امسال سال پر افت و خیزی را سپری کردند. ذوب آهنی ها با وجود نتایج خوب خود یحیی گل محمدی را کنار گذاشتند و سپاهان هم که سال گذشته دوران بدی را سپری کرده بود. در ابتدای فصل با حضور ویسی سرمربی سابق استقلال خوزستان که با این تیم به قهرمانی رسید دست به تغییرات عمده ای زد و بسیاری از بازیکنان این تیم را در لیست مازاد قرار داد و چند بازیکن جدید جذب کرد، با این حال این دو تیم با توجه به اینکه کمی به ثبات رسیده اند بعید است که در فصل نقل و انتقالات حضور فعالی داشته باشند و تاکنون از این دو تیم خبری نرسیده است.

تهران

تهران هم مانند هر سال با در اختیار داشتن بیشترین تیم یعنی 5 تیم در لیگ برتر سهم زیادی را دارد و به طور قطع به واسطه حضور دو تیم پر طرفدار و قدرتمند استقلال و پرسپولیس تهران جایگاه ویژه ای را در نقل و انتقالات خواهد داشت.

نفت تهران

علی دایی این روزها با نفت تهران و بازیکنانی که دارد بازی های خوبی انجام می دهد و نتایج قابل قبولی می گیرد. نفتی ها به شدت درگیر مشکلات مالی هستند و بعید است که در فصل نقل و انتقالات حضور فعالی داشته باشند.

پیکان تهران

مجید جلالی با پیکان امسال به خوبی نتیجه می گیرد و حتی از مدعیان به شمار می رود. پیکانی ها این روزها ثبات زیادی دارند و بعید است که دست به تغییرات عمده بزنند.

سایپا تهران

سایپا بدون شک امسال یکی از بدترین شروع ها را داشت آن ها با حسین فرکی که سابقه  2 قهرمانی در لیگ برتر را دارد نتوانستند نتایج خوبی کسب کنند و در انتهای جدول قرار گرفتند، سایپا به گفته سرمربی خودش مشکلات فنی دارد که باید رفع شود. فرکی اگر چه استعفا داد اما با استعفای آن موافقت نشد تا در سایپا بماند. این روزها با وجود این مسائل خبری هنوز از جذب بازیکن توسط نارنجی پوشان به گوش نمی رسد اما گفته شده است که 2 بازیکن برزیلی این تیم به احتمال زیاد در نیم فصل از این تیم جدا می شوند.

استقلال تهران

استقلالی ها مدتی است که بدبیاری می آورند آن ها اگر چه در ابتدای فصل با علیرضا منصوریان امیدهای زیادی داشتند اما در ادامه نتوانستند به همه خواسته های خود برسند با این حال استقلالی ها در نقل و انتقالات حضور خوبی داشتند و بازیکنان خوبی را به خدمت گرفتند. حال هم با نزدیک شدن نقل و انتقالات زمستانی زمزمه هایی از این تیم پرطرفدار به گوش می رسد.

گفته می شود که استقلالی ها به شدت به دنبال جذب داریوش شجاعیان ، رحیم زهیوی و سروش رفیعی هستند تا ضعف های تیمشان را برای نیم فصل دوم برطرف کنند با این حال شنیده شده بازیکنانی مانند آرش افشین و امین حاج محمد قصد جدایی از استقلال را دارند.

پرسپولیس تهران

سرخپوشان پایتخت اگر چه این روزها با برانکو به خوبی نتیجه می گیرند، در صدر جدول قرار دارند اما آن ها با وجود نقاط ضعف به دنبال پوشش آن هستند. پرسپولیسی ها در گذشته هم با کمبود بازیکن خوب مواجه بوده اند و به طور قطع برای پیش نیامدن برخی از مسائل در فصل نقل و انتقالات حضور خوبی خواهند داشت. مخصوصا حال که خبرهایی از جدایی احتمالی عالیشاه و نور اللهی برای گذراندن دوره خدمت سربازیشان به گوش می رسد.

گفتنی است پرسپولیس در این فصل قصد گرفتن بازیکنانی مانند عزت اله پور قاز ، رحیم زهیوی و سروش رفیعی را دارد.

 آذرباییجان شرقی

استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز پس از تهران به همراه استان خوزستان با در اختیار داشتن 3 تیم در لیگ برتر بیشترین سهم را در فوتبال دارند به واسطه همین باید در فصل نقل و انتقالات منتظر اتفاق های زیادی در این استان بود.

ماشین سازی تبریز

ماشین سازان تبریزی امسال پس از مدت ها به لیگ برتر آمدند اما نتوانستند با رسول خطیبی نتیجه خوبی بگیرند. آن ها 2 هفته مانده به پایان نیم فصل اول در انتهایی جدول قرار دارند و اقدام به تغییر سرمربی خود کرده اند و فرهاد کاظمی را به تبریز آورده اند تا تیم را از بحران نجات دهند. حال به دلیل وجود همین مشکلات بعید است که ماشین سازان با در اختیار داشتن بازیکنانی چون آندرانیک تیموریان و پیام صادقیان قصد تغییرات عمده در تیم شان را داشته باشند.

گسترش فولاد

گسترش فولادی ها این روزها با آرامش و بدون حواشی لیگ را سپری می کنند آن ها از معدود باشگاه های لیگ هستند که با مشکلات مواجه نیستند با این حال به غیر بازیکن ملی پوش این تیم یعنی داریوش شجاعیان که این روزها زمزمه حضورش در استقلال تهران به گوش می رسد دیگر خبری نیست و بعید است که مسئولان این تیم قصد ریخت و پاشی را در نیم فصل داشته باشند.

تراکتور سازی تبریز

تراکتور سازان امسال با امیر قلعه نویی فصل خوبی را شروع کردند و در ابتدا اقدام به جذب بازیکنان خوبی کرد با این حال قلعه نویی مدعی شده که در نیم فصل قصد ندارد بازیکنی را بفروشد و یا جذب کند.لازم به ذکر است سروش رفیعی بازیکن این تیم علاوه بر پیشنهادهای موجود از استقلال و پرسپولیس دو پیشنهاد خارجی هم دارد. یکی از لیگ قطر و دیگری از پانیتیاکوس یونان. حال باید منتظر ماند و دید که در آخر چه اتفاقاتی رخ می دهند.

خراسان رضوی

استان خراسان و شهر مشهد با در اختیار داشتن دو تیم در لیگ همراه با استان اصفهان در جایگاه سوم بیشترین تعداد تیم ها قرار دارند. مشهدی ها با این حال این روزها تیم هایشان یعنی پدیده و سیاه جامگان روزگار خوبی ندارند و با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند. اگر چه تاکنون خبری از تیم پدیده به گوش نرسیده اما گفته می شود به دلیل مشکلات مالی موجود 7 الی 8 بازیکن در نیم فصل از سیاه جامگان جدا می شوند.

قم
شهر قم تنها شهری است که با وجود در اختیار داشتن نماینده در لیگ تنها یک نماینده دارد. صبایی ها این روزها مشکلات مالی دارند و تاکنون نتوانسته اند با صمد مرفاوی نتایج خوبی نیز کسب کنند به همین دلیل بعید است که در بازار نقل و انتقالات حضوری فعال داشته باشند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شمارش معکوس تا نقل و انتقالات نیم فصل/کدام تیم برنده است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..