تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استعفای دبیر فدراسیون شمشیربازی

کد خبر: ۴۳۹۸۳۶

۴۲  بازدید

خبرگزاری فارس: پیمان فخری دبیر فدراسیون شمشیربازی از سمت خود کناره گیری کرد. فخری که همزمان سرمربیگری تیم ملی سابر ایران را بر عهده دارد، به دلیل مشغله های فراوان ترجیح داد از سمت دبیری فدراسیون کناره گیری کند و از این پس تمام تمرکز خود را معطوف کار فنی و تیم ملی سابر کند.

فخری در گفتگویی کوتاه در این باره گفت: استعفایم خبر جدیدی نیست و بعد از المپیک ریو بواسطه حجم فراوان مشغله های دبیری فدراسیون به باقرزاده گفته بودم که قصد استعفا دارم. در این مدت باقرزاده موافق کناره گیری من نبود اما سرانجام پس صحبت با وی متقاعد کردن ایشانف توافق کردیم تا از سمت دبیری فدراسیون کناره گیری کرده و تمام وقت در خدمت تیم ملی سابر ایران باشم.

تیم ملی شمشیربازی سابر ایران در این مدت با فخری نتایج خیلی خوبی گرفته و مجتبی عابدینی سابریست ایران در المپیک ریو با هدایت فخری به رتبه ارزنده چهارم رسید. ضمن اینکه تیم ملی شمشیربازی سابر ایران برای نخستین بار موفق شد قهرمان جهان شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استعفای دبیر فدراسیون شمشیربازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..