تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برومند: استقلال مثل همیشه طرح و برنامه‌ای نداشت

کد خبر: ۴۳۹۸۳۴

۵۱  بازدید

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که استقلال در بازی با تراکتورسازی مانند دیدارهای گذشته طرح و برنامه‌ای نداشت.

خبرگزاری تسنیم: پرویز برومند درباره شکست استقلال مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: وقتی دروازه‌بان تراکتورسازی مرتکب اشتباه شد، بازیکنان این تیم هم‌قسم شدند که این گل را جبران کرده و در نهایت هم بازی را بردند. استقلال هم مثل همیشه بود و طرح و برنامه‌ خاصی برای بردن نداشت. البته نباید فراموش کنیم تراکتورسازی یکی از بهترین‌ تیم‌های ایران است.

وی افزود: هواداران استقلال نباید ناراحت باشند، چون این تیم مانند همیشه بود. هواداران هنوز هم توقع دارند که استقلال مثل گذشته سه‌،چهار گل به حریف بزند. نظر شخصی من این است که استقلال خوب تمرین نمی‌کند و زمانی که جلو می‌افتد، دیگر طرح و برنامه‌ای ندارد. اوایل فصل این صحبت‌ها را مطرح کردم، اما مدام هواداران استقلال دنبال شعار «داش علی منصوریان» بودند. امروز می‌بینیم صدای همان طرفداران در آمده است. در استقلال همبازی‌های قدیمی ما فعالیت می‌کنند، اما باید پذیرفت که انتظارات هواداران برآورده نشده است.

دروازه‌بان پیشین استقلال خاطرنشان کرد: استقلال به لحاظ نفرات بازیکنان با کیفیتی دارد، اما اینکه چرا نتوانسته‌اند عملکرد خوبی داشته باشند، به نظرم به خاطر نوع تمرینات‌شان است. تمریناتی که برای بازی مؤثر است باید انجام شود. وقتی تمرین مناسبی نداشته باشند، روز بازی هم به مشکل می‌خورند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برومند: استقلال مثل همیشه طرح و برنامه‌ای نداشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..