تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رادوشوویچ: موفقیت تیم مهمتر از کلین‌شیت است

کد خبر: ۴۳۹۸۳۲

۴۷  بازدید

خبرگزاری تسنیم: اگر عکس‌العمل‌های خوب بوژیدار رادوشوویچ نبود شاید دروازه پرسپولیس در همان 10 دقیقه ابتدایی بازی با پدیده خراسان دو بار باز می‌شد. این دروازه‌بان کروات سرخپوشان را می‌توان تنها خرید خارجی باشگاه پرسپولیس در این فصل دانست و جالب اینکه رادو از نظر دستمزد تقریبا یک سوم دیگر خارجی‌های تیمش از باشگاه پرسپولیس حقوق می‌گیرد. 

رادوشوویچ در گفت‌وگویی به سوالات ما پاسخ داد.

در 10 دقیقه ابتدایی بازی دو بار دروازه تیمت را نجات دادی، قبول داری اگر آن موقعیت‌ها را از حریف نمی‌گرفتی شاید نتیجه بازی فرق می‌کرد؟

از قبل می‌دانستیم بازی سختی پیش‌رو داریم و به این خاطر با تمرکز بالا در زمین حاضر شدیم. شرایط زمین به خاطر برف عادی نبود و همین مسئله کارمان را سخت‌تر کرد. من هم تمام تلاش خود را کردم تا وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهم.

شرایط بازی طوری پیش رفت که کسب 3 امتیاز برای شما خیلی سخت شده بود، قبول داری؟

خودمان را باور داشتیم و طبیعی است که نمی‌شود هر حریفی را راحت از پیش‌رو برداشت. برای این برد به قدری کافی تلاش کردیم و برد خیلی شیرینی بود. ما تا آخرین لحظه برای پیروز شدن جنگیدیم. البته حریف هم بسیار قدرتمند ظاهر شد و آنها هم این شانس را داشتند که بازی را ببرند. پدیده واقعا حریف سرسختی بود اما ما با تمرکز بیشتری بازی کردیم و به آنچه می‌خواستیم، رسیدیم.

ناراحت نیستی که نتوانستی کلین شیت دیگری داشته باشی و دروازه‌ات را بسته نگه داری؟

نه دلیل ندارد ناراحت باشم. هدف همه ما کسب سه امتیاز این بازی بود و خوشحالم که این اتفاق رخ داد. برای من چیزی مهم‌تر از موفقیت تیم نیست. آن هم برد اینچنینی که واقعا جای خوشحالی فراوان دارد.

 فکر می‌کنی این روند نتیجه‌گیری پرسپولیس تا چه زمانی ادامه پیدا کند؟

همه بازی‌ها سخت است و این مسئله‌ای است که آن را در بازی‌های پیش‌رو به آن توجه داریم. برای هر بازی باید با تمرکز بالا ظاهر شویم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم. تیم ما هدف‌های بزرگی در سر دارد و تلاش می‌کنیم بازی به بازی به هدف‌مان نزدیک‌تر شویم.

در طول بازی بارها با حرکاتت سعی کردی هواداران را به وجد بیاوری...

قبلا هم گفته‌ام هواداران یار دوازدهم ما هستند. هر موقع که تیم با افت مواجه می‌شود این هواداران هستند که با تشویق و انرژی که به تیم ترزیقی می‌کنند ما را رو به جلو هل می‌دهند. خوشحالم که در تیم بزرگی با این هواداران دوست داشتنی بازی می‌کنم.

در پرسپولیس از عملکرد تو راضی هستند، نظر خودت چیست؟

همه تلاش خود را می‌کنم بهترین عملکرد را در زمین داشته باشم و فکر می‌کنم با این هواداران و بازیکنان خوبی که در اختیار داریم کار من به مراتب راحت‌تر می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رادوشوویچ: موفقیت تیم مهمتر از کلین‌شیت است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..