تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هیگواین: نتایج رقبا برای ما بی اهمیت است

کد خبر: ۴۳۹۸۲۹

۱۲۹  بازدید

تیم فوتبال یوونتوس موفق شد در دربی حساس تورین، با نتیجه ۳ بر ۱ پیروز شود.

وبسایت نود: گونزالو هیگواین با ادامه روند موفق خود در تیم یوونتوس، امروز نیز دو بار برای تیمش گلزنی کرد تا نقش اساسی در پیروزی بانوی پیر و ادامه صدرنشینی این تیم در فوتبال ایتالیا داشته باشد. هیگواین در خصوص این بازی گفت:

در مسیر بسیار خوبی هستیم و امروز هم در دیداری حساس و مقابل تیمی سختکوش به پیروزی رسیدیم. هدف مهم یوونتوس پیروزی در تمام بازی هاست. ما به سایر نتایج و رقیبان توجه ای نداریم. این مشکل آن هاست و ما باید خودمان سرنوشت خودمان را رقم بزنیم و صدرنشینی را حفظ کنیم. 

هیگواین: نتایج رقبا برای ما بی اهمیت است

گل دومی که زدم کمی دشوار بود چرا که تعادل خوبی نداشتم. اما توانستم به توپ ضربه بزنم که خوشبختانه به گل تبدیل شد. 

یوونتوس هم اکنون با ۷ امتیاز اختلاف نسبت به تیم های رم و میلان، در جایگاه نخست قرار دارد و چشم انتظار رویارویی حساس فرداشب تیم های دوم و سوم جدول است. هر نتیجه ای که در بازی فردا رقم بخورد قطعا تاثیر زیادی بر چینش صدر جدول ایتالیا و رقابت مدعیان برای قهرمانی خواهد داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هیگواین: نتایج رقبا برای ما بی اهمیت است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..