تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مانچینی جانشین اونای امری می شود؟

کد خبر: ۴۳۹۸۲۸

۱۳۲  بازدید

عملکرد نه چندان خوب پاریسن ژرمن در این فصل و قرار گرفتن این تیم در مکان سوم جدول، مسئولین این تیم را در خصوص ادامه راه به فکر واداشته است.

وبسایت نود: تیم فوتبال پاریسن ژرمن هم اکنون با ۴ امتیاز اختلاف نسبت به تیم های نیس و موناکو، در جایگاه سوم قرار گرفته است. هرچند که هنوز زمان زیادی تا پایان فصل باقی مانده اما عملکرد استثنایی این تیم در فصول گذشته باعث شده است تا مسئولین این تیم نگران آینده این تیم و سرمربی خود اونای امری باشند.

امری در لیگ قهرمانان نیز در عملکرد چندان موفقی نداشت و در گروه خود به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی شد. حالا نشریه پاریس خبر داده است که روبرتو مانچینی، سرمربی اسبق باشگاه اینتر به عنوان گزینه مسئولان تیم پی اس جی، برای جانشینی اونای امری در نظر گرفته شده است و اگر آن ها از عملکرد تیمی خود راضی نباشند، ممکن است در خصوص تعویض سرمربی خود تصمیم بگیرند. 

مانچینی جانشین اونای امری می شود؟

پاریس پس از رفتن ابراهیموویچ در گلزنی هم به مشکل برخورده است و نتوانسته عملکرد آتشین سال های گذشته خود را ادامه بدهد.

شاید نتیجه دیدار حساس این تیم در مقابل نیس، تاثیر زیادی بر تصمیم گیری مدیران این باشگاه داشته باشد. مانچینی تنها دو هفته مانده به شروع رقابت های سری آ، در تصمیم عجیب توسط مدیران باشگاه اینتر از سمت خود برکنار شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مانچینی جانشین اونای امری می شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..