تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بزرگ ترین استخر جهان -آکا

نوشته شده در تاریخ 1395/09/21 در دسته بندی دیدنی های جهان از هر پنج قاره پرتال آکاايران سايت خبرگزاری آکا بخش قاره آسیا قسمت دیدنی های جهان از هر پنج قاره- بزرگ ترین استخر جهان

آکاایران: بزرگ ترین استخر جهان در واقع یک استخر روباز است که در شیلی قرار دارد. این استخر دارای ۶۶ میلیون گالن آب است و در حدی بزرگ است که می توانید در آن قایقرانی کنید. طول این استخر ۴۸۰ متر است.

,آلگاروبو,استخر,اقیانوس آرام,[categoriy] بزرگ ترین استخر جهان

بزرگ ترین استخر جهان -آکاآلگاروبو,استخر,اقیانوس آرام,بزرگ ترین,شیلی,کریستال لاگون,گالن,رکوردها,گردشگری

آکاایران: بزرگ ترین استخر جهان

به گزارش آکاایران: کریستال لاگون در شیلی قرار دارد و در واقع یک ساخته ی دست بشر است که در شهر آلگاروبو قرار دارد و در کنار ساحل اقیانوس آرام قرار دارد.

این استخر در سال ۲۰۰۶ پس از پنج سال ساخت و ساز افتتاح شد و از یک سیستم مکش و فیلتراسیون کامپیوتری بهره می برد که آب را از اقیانوس گرفته و پس از گرم کردن و تصفیه کردن برای شنا مهیا می سازد. دمای استخر ۲۵ درجه ی سانتیگراد است که ۹ درجه از آب اقیانوس گرم تر است.

مراجع:

World’s Largest Outdoor Pool At Chile’s San Alfonso del Mar Resort (PHOTOS)

World’s Largest Swimming Pool

San Alfonso del Mar

بزرگ ترین استخر جهان

دیدنی های جهان از هر پنج قاره -

بزرگ ترین استخر جهان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بزرگ ترین استخر جهان -آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..