تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خواص درمانی و ارزش تغذیه ای روغن کنجد - آکا

,روغن کنجد,مصرف روغن کنجد,استفاده از روغن کنجد,[categoriy] خواص درمانی و ارزش تغذیه ای روغن کنجد

خواص درمانی و ارزش تغذیه ای روغن کنجد - آکا,روغن کنجد,مصرف روغن کنجد,استفاده از روغن کنجد,ارزش تغذیه ای روغن کنجد,فواید روغن کنجد

آکاایران: خواص درمانی و ارزش تغذیه ای روغن کنجد

آکاایران: بهتر است از روغن کنجد برای طبخ غذاهایتان استفاده کنید این روغن فایده های زیادی برای سلامتی تان به همراه دارد و می تواند مفید و پرخاصیت و پرارزش باشد برای اینکه صاحب پوستی شفاف شوید و مانع ریزش موی خود شوید روغن کنجد می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد .

به گزارش آکاایران: قابل توجه خانم هایی که به دنبال تناسب اندام و زیبایی هستند اگر به هر دلیلی ماهی مصرف نمی کنید مصرف کنجد را فراموش نکنید زیرا کنجد سرشار از امگا 3 می باشد و مثل ماهی باعث لاغری و کاهش چروک پوست میشود، بنابراین ازمصرف کنجدوفرآورده های آن مانند ارده دروعده صبحانه غافل نشوید.

نان کنجد، به دلیل داشتن کنجد دارای امگا3 بوده، برای سلامت پوست و مو بسیار مفید است و مصرف آن می تواند به داشتن پوستی شاداب بینجامد.

دانه های کنجد غنی از کلسیم و ویتامین D بوده و مصرف آن در شب بسیار توصیه می شود.

هر ۱۰۰ گرم کنجد ۵۸۰ کالری انرژی برای ما تامین می کند.

هر صبح یک مشت کنجد سفید بخورید چون این دانه حاوی مقدار کافی منیزیم و کلسیم  برای رشد مناسب موهاست.

مصرف روغن کنجد ترک های پوست ناشی از چاقی را کاهش میدهد کافی است هم برروی پوست خود بمالید و هم در غذاهای خود استفاده کنید.

,روغن کنجد,مصرف روغن کنجد,استفاده از روغن کنجد,[categoriy] خواص درمانی و ارزش تغذیه ای روغن کنجد

روغن کنجد عاری از هر گونه کلسترول بد است و مانع سنتز این کلسترول در بدن تا میزان ۵۰% می شود و هم چنین روغن کنجد موجب جذب کلسترول خوب به میزان ۸۵% در بدن می گرددواز بیماری قلبی جلوگیری میکند.

کنجد به همراه برنج میان وعده ای عالی برای افرادی که به دنبال اضافه وزن هستند می باشد.

همچنین افزودن موز با کنجد به وعده صبحانه هم به افزایش وزن کمک می کند.

اگر محدودیت مصرف گوشت و لبنیات دارید روغن کنجد مصرف کنید، روغن کنجد سرشار از کلسیم و آهن بوده و برای تقویت استخوان ها مفید می باشد. کنجد همچنین به عنوان ضد درد و التهاب نیز در تقویت استخوان ها موثر است.

چنانچه زنی یکماه قبل از حاملگی روزی دوعدد فلفل سیاه نساییده بخورد و از غذاهای حاوی هورمون مردانه مانند کنجد، ارده، نخود آبگوشتی میل کند فرزندش بدون شک پسر خواهد شد.

لینک مرتبط: رفع بی حالی و بی حوصلگی با مصرف کنجد

چربی سوزی با مصرف روغن کنجد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خواص درمانی و ارزش تغذیه ای روغن کنجد - آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..