تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رژیم لاغری بیست و یک روزه - آکا

1395/09/21

سایت سلامتمقالات پزشکی و بهداشتی ,رژیم ۲۱ روزه لاغری,کاهش چربی های شکم و پهلو,تخت کردن شکم,[categoriy] رژیم لاغری بیست و یک روزه

رژیم لاغری بیست و یک روزه - آکا,رژیم ۲۱ روزه لاغری,کاهش چربی های شکم و پهلو,تخت کردن شکم,برنامه رژیمی

آکاایران: رژیم لاغری بیست و یک روزه

آکاایران: به گزارش آکاایران: رژیم لاغری بیست و یک روزه از بهترین رژیم های غذایی مفید برای کاهش وزن است پس از این بیست و یک روز بهترین نتیجه مطلوب را دریافت خواهید کرد مصرف آّب و غذاهای سالم از اصول مهم این رژیم غذایی به شمار می روند همچنین از پیاده روی و مصرف دمنوش های لاغری نیز می توانید در این زمینه کمک بگیرید .

با سلام و درود خدمت کاربران گرامی:
با رژیم ۲۱ روزه لاغری در خدمت شما سروران گرامی هستیم.

هدف ما از گذاشتن این برنامه رژیمی اولا ایجاد یک انگیزه دست جمعی برای شما عزیزان می باشد، ثانیا با شروع این برنامه رژیمی امیدوارم یک تغییری در سبک غذایی خود ایجاد کرده و با توصیه هایی که بنده در اختیار شما عزیزان قرار می دهم از الگوهای تغذیه ای صحیحی در برنامه روزانه خود استفاده کنید تا هم به خود و هم خانواده خود کمک بسزایی بکنید.

همراهان  گرامی رژیم ۲۱ روزه امیدوارم با شروع این رژیم هدف خود را بر مبنای سالم سازی برنامه غذایی خود قرار داده و هر روز با رژیم جدیدی که بنده در اختیار شما عزیزان به صورت روتین قرار میدهم با ما هم گام باشید و انتظار من از این رژیم ۲۱ روزه کاهش وزن ۴-۳ کیلوگرم در پایان دوره خواهد بود به شرط اینکه قدم به قدم با برنامه همراه ما باشید و توصیه بنده به شما عزیزان، وزن کشی در پایان هر هفته انجام گیرد.

در این رژیم ۲۱ روزه لاغری هر روز یک Multi Daily برای جلوگیری از عوارض طبیعی رژیم لاغری (ریزش مو، افتادگی و خشکی پوست) مصرف کنید. پیاده روی سریع هر روز نیم ساعت به صورت اجباری در برنامه خود قرار دهید. در کنار پیاده روی سایر ورزشهای هوازی از قبیل: شنا، دوچرخه سواری، طناب زنی و کوهنوردی حداقل ۳-۲ بار در هفته برای چربی سوزی به خصوص نواحی شکم و پهلو بسیار توصیه می شود پس به نظر من برای نتیجه بهتر یکی از ورزشهای مذکور را در کنار پیاده روی پیگیری کنید. در تمام این ۲۱ روز مصرف آب ولرم حداقل ۱۲-۸ لیوان در روز صورت گیرد. نیم ساعت قبل از تمام وعده های اصلی ۲ لیوان آب ولرم + ۲ ق غ سرکه سیب در هر لیوان مصرف کنید. (این مساله هم به کاهش اشتها و هم به کاهش چربی های شکم و پهلو در دراز مدت کمک می کند.) شما عزیزان هویج را رنده کند به هر مقداری که دوست دارید در طی روز هر موقع احساس ضعف وگرسنگی کردید از این هویج رنده شده استفاده کنید. چون هویج به خاطر حاوی بودن فیبر احساس سیری به شما می دهد و هم به خاطر قند طبیعی که دارد از افت قند خون شما در طول روزهای رژیمی جلوگیری می کند. برای صاف کردن شکم خود روزانه ۱۰ بار و هر بار به مدت ۷ دقیقه شکم خود را به داخل بکشید. رژیم لاغری بیست و یک روزه

مقالات پزشکی و بهداشتی -

رژیم لاغری بیست و یک روزه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رژیم لاغری بیست و یک روزه - آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..