تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سارق مسلح طلافروشی توسط پسر بی باک ناکام ماند +فیلم

در حالی‌که سارق اسلحه اش را به طرف فروشنده گرفته بود انتظار چنین حرکت شجاعانه ای را از این پسر نداشت.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئوی دوربین مدار بسته ای که به تازگی منتشر شده است حرکت شجاعانه یک پسر 12 ساله در کشور ترکیه را به تصویر می کشد. در این ویدئو سارقی که صورت خود را با ماسک پوشانده و دارای کلاه و عینک دودی است  وارد یک جواهر فروشی می شود.

در حالیکه که این سارق اسلحه اش را سمت فروشنده می گیرد با اقدام شجاعانه این پسر بی باک ناکام می ماند. این پسر در حالیکه پشت سارق قرار داشت در یک لحظه با پریدن و گرفتن اسلحه سارق مانع اجرای نقشه وی شده و او را با کمک فروشنده از مغازه بیرون می کنند. گفتنی است؛ پلیس ترکیه با استفاده از این فیلم  فردی با نام "مصطفی زی" متهم سرقت های زنجیره ای  اخیر را بازداشت کرده است.

انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سارق مسلح طلافروشی توسط پسر بی باک ناکام ماند +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..