تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مکاتبه با AFC برای دیدار با تیم های عربستانی/ احتمال جابه جایی تاریخ شهرآورد

به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا، غلامرضا بهروان پس از جلسه هم اندیشی مسئولان فدراسیون فوتبال و 4 تیم ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در جمع خبرنگاران گفت: شهرآورد پایتخت در هفته بیست و یکم و روز 21 بهمن ماه قرار است برگزار شود ولی دیدار استقلال در مرحله پلی آف روز 19 بهمن برگزار می شود؛ شاید با توجه به حساسیت دیدار پلی آف، تمامی دیدارهای هفته 21 برگزار شوند ولی تاریخ دیدار شهرآورد جابه جا شود.
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ همچنین از احتمال تعویق یک هفته ای شهرآورد پایتخت به همین دلیل خبر داد.
وی با اشاره به فشردگی رقابت های دور برگشت لیگ برتر، تصریح کرد که باید فاصله بیشتری بین دیدارهای تیم های حاضر در لیگ قهرمانان با سایر تیم ها در نظر گرفته شود.
تیم های استقلال خوزستان، ذوب آهن اصفهان، پرسپولیس و استقلال 4 نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند.
بهروان با طبیعی دانستن هم گروه شدن 4 تیم ایرانی و 4 تیم عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: امیدواریم استقلال بتواند در دیداری که میزبان السد قطر است نتیجه بگیرد و به مرحله گروهی راه یابد.
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ افزود: با توجه به شرایط تیم‌های لیگ قهرمانان آسیا و این که نتایج آنها در کسب سهمیه مهم است باید توجه بیشتری به آنها بکنیم چرا که دیگر هرسال تأثیر نتایج تیم ملی در کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا کمتر می‌شود و باید باشگاه‌ها تدبیری بیندیشند که از گروه‌ خود صعود کنند.
شبک **ورزشی**9129**9118 **1917**خبرنگار: سیدجواد بشیری **انتشار دهنده :سید محمدباقر نوربخش

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مکاتبه با AFC برای دیدار با تیم های عربستانی/ احتمال جابه جایی تاریخ شهرآورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..