تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حسین خانی تنها مدال آور کشتی ایران در رقابت های جهانی بوداپست/ برنز 70 کیلوگرم به ایران رسید

به گزارش ایرنا، رقابت های کشتی آزاد و فرنگی وزن های غیر المپیکی قهرمانی جهان روزهای 20 و 21 آذرماه در شهر بوداپست برگزار شد.
«مصطفی حسین خانی» دارنده مدال طلای قهرمانی آسیا در دیدار رده بندی به مصاف «رشید قربان اف» کشتی گیر عنوان دار ازبکستان رفت و در حالی که چشمانش به علت مصدومیت متورم شده بود در یک کشتی حساس و نفسگیر با نتیجه یک بر یک به پیروزی رسید و به مدال برنز رسید.
این آزادکار تهرانی تیم ملی در مبارزه های امروز وزن 70 کیلوگرم در دور نخست در حالی که در سه دقیقه نخست 9 بر صفر از «آمیت کومار» هندی پیش بود، این کشتی گیر به دلیل مصدومیت ازمچ پا به کشتی ادامه نداد و حسین خانی پیروز میدان شد.
وی در دور دوم به «یاکوب گور» از ترکیه را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت که در این مرحله مبارزه را با نتیجه 8 بر صفر به «ماگومد قربان علی اف» دارنده مدال برنز جهان از روسیه واگذار کرد، اما با توجه به حضور این کشتی گیر روس در دیدار فینال حسین خانی به گروه شانس مجدد رفت.
حسین خانی در جدول شانس مجدد با نتیجه ۴ بر۲ از سد «میروسلاو کایروف» از بلغارستان گذشت و راهی دیدار رده بندی شد.
در روز نخست این رقابت ها نیز بهنام احسان پور در وزن 61 کیلوگرم کشتی آزاد در رده پنجم قرار گرفت.
افشین بیابانگرد در وزن 71 کیلوگرم و یوسف قادریان در وزن 80 کیلوگرم نمایندگان کشتی فرنگی ایران در این پیکارها، حتی بدون کسب یک پیروزی از دور رقابت ها حذف شدند.
ورزشی**1067** 1064
خبرنگار: رضا رمضانی / انتشار دهنده : فرشاد محسن زاده

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حسین خانی تنها مدال آور کشتی ایران در رقابت های جهانی بوداپست/ برنز 70 کیلوگرم به ایران رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..